Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ellepel schreef:heb je al een tandarts erbij gehad?
kan namelijk een probleem zijn met haken op de kiezen, dan worden ze soms behoorlijk vervelend.
verder natuurlijk goede les nemen en niet meer gaan buitenrijden totdat hij in de bak perfect naar je luisterd.
veel overgangen rijden ....
roosa schreef:Nou als hij in de bak ook al on handelbaar is,zou ik echt even niet meer naar buiten gaan hoor.
Je zal dan toch echt een les moeten gaan nemen,iemand die je aanwijzingen kan geven en die je kan helpen.
Anders gaat het echt de verkeerde kant op hoor.
Ze zijn bere sterk dat geboefte!
Hoe oud is je paard en hoe lang rijd je hem al zelf?
Hoe oud ben je zelf?
Heeft hij deze nukken al lang?
Teigertje schreef:Je kan proberen om te gaan rijden met Thieleman teugel of un slofteugel
Ik rij ook un paardjuh met dat probleem maar ik heb toen in het begin veel met slof gereden nu gaat het wel beter maar hij heeft af en toe nog zun buien dus helemaal overgaan zal het bji jouw paardje ook niet gaan!!
Teigertje schreef:Je kan proberen om te gaan rijden met Thieleman teugel of un slofteugel
Ik rij ook un paardjuh met dat probleem maar ik heb toen in het begin veel met slof gereden nu gaat het wel beter maar hij heeft af en toe nog zun buien dus helemaal overgaan zal het bji jouw paardje ook niet gaan!!