Ik heb Amber deze zomer zelf beleerd, aangezien ik Amber het eerste paard is wat ik zelf beleerd heb en ik gewoon een goede start wil maken, wilde ik wel graag blijven lessen.
Alle nieuwe dingen vindt ze reuzeleuk en reuzeinteressant, wat maakt dat ze alles snel oppikt. Het enige wat ik lastig vind is haar temperament... of het ontbreken daarvan
Ik ben Sikiley helemaal gewend en zij is een enorm pittige IJslandse dame, daarmee vergeleken is Amber ondanks haar puberstreken erg rustig. Ook is ze stiekem liever lui dan moe. Daar ben ik nu dus vooral mee aan de slag; Amber voorwaartser en pittiger rijden en gelukkig pakt ze dat allemaal ook heel goed op!Gister had ik voor het eerst les van mijn nieuwe instructrice en Hanneke (Amulet, mijn privefotograve
) was zo vriendelijk om enkele foto's te knippen 
Ik ben benieuwd wat jullie van Amber vinden!
Dit is nou Amber, nu 3,5 jaar, lekker dik in de wintervacht:
Ik rijd Amber met de Barefoot, dat is een boomloos zadel (ja, ik wil daar best meer over vertellen, vraag maar
):Draf:
Je kan wel zien wat Hanneke het belangrijkste vond om op de foto te zetten, want mijn hoofd mist nogal eens

Met de galop had Amber vooral veel moeite, gelukkig gaat ook dat steeds beter.
Nou, dat was het weer.
Ik heb vandaag enorme spierpijn van het drijven, maar verder ben ik erg tevreden over de les en hebben we weer genoeg om mee aan de slag te gaan!