vandaag heb ik voor het eerst western gereden, op zich heel leuk (ook al zie ik het western rijden maar voor een eenmalige keer) maar mn zelfvertrouwen is toch wel hele fel gedaald
ik rij nu toch wel al een paar jaartjes, en toch ook niet altijd op de makkelijkste, maar vandaag was het precies of ik nog nooit gereden had, ik deed echt alles mis, kreeg hem niet tegoei gestuurd (maar hij was ook wel een moeilijk stuurbaar paardje) en schouderbinnenwaarts en wijken gingen ook al helemaal niet zo goed (terwijl dat toch zou moeten lukken) ik denk dat het kwam omdat ik zo gefocust was op het 'western'rijde en dacht dat ik dan heel anders zou moeten hulpen geven (wat eigelijk niet zo was) dat ik heel onzeker en zenuwachtig werd maar toch, en morgen ga ik weer lekker op mn vertrouwde paardje rijden, maar deze is ook wel niet een van de braafste, en ik heb schrik dat ik morgen dan ook krampachtig erop ga zitten en alles fout ga doen na vandaag, iemand tips? want ik snap echt niet wat mij vandaag bezielde, en ja tuurlijk heb ik nog wel periodes dat het niet zo geweldig gaat met rijden, maar toch nooit zo