Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Laureentje schreef:He marij, gaan we op deze manier nu mailen? ook grappig.
Voor de rest die bijrijder zoeken is nu juist een probleem, geef maar eens namen van goede rijders, die tijd hebben en ook een jong paard kunnen begeleiden. Dat is toch lastig heb ik gemerkt. ik kom uit Limburg omgeving Venlo. Veel ruiters daar zou je zeggen en toch hebben ze geen van allen een enthousiasme erin zitten om een jong dier te rijden. ze is echt fantastisch. gisteren weer laten vrijspringen en springt zomaar over 1.40 m heen zonder problemen. De rest ging ook fantastisch, drie uitjes geleerd gisteren, geen probleem. We moeten haar zelfs in bescherming nemen door te zeggen nu is het genoeg, want mevrouw gaat alleen maar door en door en door. Maar wanneer iemand iemand kent die wil rijden en denkt mijn paard een goede basistraining te kunnen geven en eventueel op concours uitbrengen. graag laat het me weten.
Hee maar als mevrouwtje zo talentvol is en het gemakklijk aanpakts. Ze is nog jong, en jij hebt over een tijdje vast meer tijd. Laat haar dan rustig groot worden en pak hetzetf op.
heel veel succes!!