Spike @ work in tweespan bij oude eigenaresse

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Spike @ work in tweespan bij oude eigenaresse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:45

Sinds vorige week vrijdag heb ik contact met Spike's oude eigenaresse. Ze belde me vorige week vrijdag en sindsdien hebben we een beetje contact via de mail Lachen.

Ze heeft een heel plakboek vol foto's van hem (ook uit 'de Shetlandpony') maar ze heeft helaas geen scanner. Deze foto vond ze nog van hem op de computer, en ik vond hem de moeite waard om hem met jullie te delen.

Helaas een beetje een wazige foto, maar het geeft een indruk en ik ben heel blij mee! De foto is gemaakt tijdens een demo van een manege bij hun in de buurt, deze bestond 30 jaar.

Edit; de linkse is Spike, de rechtse is Gladys, hun andere pony.
Afbeelding

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 16:06

Oei jammer dat de foto zo onduidelijk is (veraf en donker).

Maar wel super leuk dat je Spike weer eens hebt mogen zien op de foto.
Nu maar hopen dat ze je zo snel mogelijk ook de rest stuurt Of misschien zou je eens een kijke daar kunnen gaan nemen?

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 16:47

Idd jammer dat de foto vrij ver weg is maar heel leuk dat je nu contact hebt met zijn oude eigenaresse. Keertje op de koffie om de foto's in het plakboek te bekijken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 16:51

Zij komt met haar dochtertje van het voorjaar een keer hierheen Knipoog. Zal wel ff vragen of ze het dan meeneemt. Ik vind het zelf ook jammer dat ie donker en van veraf genomen is, maar het geeft een beetje een indruk.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:37

Wat leuk dat je nog contact heb met de oude eigennareesse jammer dat de foto onduidelijk is.