De stijve hark
Nu dan wat wazige filmpjes
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Filmpje 4
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Citaat:Kritisch zijn mag hoor, gelukkig weet ik zelf wat mijn mindere punten zijn. Mijn laarzen zijn nog niet optimaal ingelopen/gereden (zeg maar gerust helemaal niet) als ik met schoenen en chaps rijdt heb ik een rustigere beenligging.
Van draf naar galop is een moeilijk punt voor Jaike, hier probeert ze inderdaad tegen de hand te gaan. En ja laatste filmpje is ze niet aan het been, je hebt goed gekeken moet ik zeggen
. Ik reageer niet zo vaak op dit soort topics, maar filmpjes spreken me altijd erg aan. En ja, dan wil ik nog wel eens kritisch zijn
. Het kan inderdaad aan je laarzen liggen. Zo te zien stoor je het paard hier niet mee, maar als je op wedstrijd gaat (weet niet of je dit doet) kun je hier minpunten voor krijgen. Van de draf naar galop komt vast wel goed
.Citaat:Leuke foto's en filmpjes.
Even over die opmerking van dat drijven bij elke pas: ik vind dat nogal meevallen. Als ik mijn benen gewoon laat afhangen en ik drijf niet, dan heb ik toch precies hetzelfde. Ik denk dat mensen met lange benen dat gewoon eerder hebben.
Dat aanspringen in galop is inderdaad nog niet helemaal netjes, maar dat komt vanzelf wel.

Niekoezz schreef:Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Mensen met lange benen kunnen ook een rustige beenligging hebben. Het ligt er niet aan of ze lange of korte benen hebben. Zelf heb ik lange benen en een redelijke beenligging.
Groetjes Aniek.