. Wat ik zelf al opgemerkt heb op de fotos:
* Ik kijk teveel naar beneden, ik moet naar voren gaan kijken.
* En ik zit iets tever achterover. Bij mij is het vaak namelijk dat ik of te ver naar voren zit, of te ver naar achteren, dus daar moeten we aan gaan werken

* Soms loopt ze te hoog of te diep, hier werken we ook aan, aangezien ze nu pas een beetje door begint te krijgen dat ze netjes kan gaan lopen, en de hier soms misbruik van maakt door mij half uit het zadel te trekken..
* Ook zie ik nu dat ik mijn benen iets naar achteren moet leggen, op sommige fotos steek ik ze iets naar voren.
Het lijkt alsof ik heel hard aan de hackamore trek, dit is niet zo, dat lijkt, omdat mijn hackamore ver door kan scharen. Ik kan 'm niet meer strakker zetten. Alle gaatjes zijn op
. Ik rij op alle fotos door, dit omdat ik een overbelaste spier heb ik mijn linkerbeen, en hier bij doorzitten minder last van heb 
Ik zou graag opbouwend en niet afkrakend commentaar willen, zodat ik die punten kan verbeteren

De foto hierboven vind ik echt zo leuk, met die beentjes

Hier gaat ze lekker naar beneden, en moet ik haar wat ruimte geven

Dat waren de fotos. Ik hoop dat ik positieve reacties krijg, en ook dat ik commentaar krijg waar ik iets aan heb

Groetjes Amanda