Het laatste jaar ben ik veel gegroeid en nu krijg ik van iedereen te horen dat ik nu te groot ben voor mijn schatje Skippy als ze deze foto's zien...
Is niet echt leuk om te horen vind ik, omdat ik er maar een paar keer per jaar naartoe kan gaan omdat het zo ver voor mij is, dan ben ik hartstikke blij dat ik erop kan rijden enzo, maar dan kom ik terug en dan laat ik aan mijn ex-instructrice de foto's zien en dan zegt ze:"ja leuke foto's hoor, maar je bent wel te groot voor Skippy"
Dan heb ik echt zo'n gevoel van: ben ik echt te groot voor haar?? Misschien is het wel te veel voor haar om mij te dragen...vind ik persoonlijk een niet echt prettig gevoel. Maar ik zal ophouden met zo'n slap banketstaaf, ik zal de foto's een laten zien en dan als je wilt, moet je maar ff reageren of je me er te groot voor vind...Ik weet het ik zit een beetje scheef maar het duurde keilang voordat ze eindelijk stil bleef staan en net toen ik net ff goed wilde gaan zitten, maakte ze net een foto...maar da maakt nie uit....
En deze foto is eigenlijk helemaal lomp, maar dan zie je het ook eens van de zijkant. Ze trok echt alles uit mijn handen, ik weet nie wat ze had, normaal blijft ze heel stil staan...
xxxSanne