Jullie kijken wel koud op die kar zeg!Zo koud was het helemaal niet Maar ziet er leuk uit. Jammer dat je geen winst had met Liberty, maarja volgende keer beter!
Ow ik ben er nog langs gefietst(ging naar de Hypo) en zat nog te twijfelen om er langs te gfaan maar me vriendin wou niet!oliebol had ik het maar geweten, haha!Leuke fotos en paardje..
oww ik woon der ook vlak bij, heb vaak wedstrijden gereden daar met mn ponytje ben in die bak er ook vaak afgevlogen
foto's geven een goede indruk hoe koud het was.tja idd erg Oliebol.... ze waren trouwens wel lekker he t was nl ook de Oliebollencup zal morgen eens kijken of onze foto's een beetje zijn gelukt
Wat zijn jullie op die derde foto aan het doen? Lijkt wel of de groom een wiel aan het vastdraaien is
Percy schreef:Wat zijn jullie op die derde foto aan het doen? Lijkt wel of de groom een wiel aan het vastdraaien is Ja daar lijkt het wel op Weet niet wat ie aan het doen is..
Nou, die was aan het kijken of de remmen bevroren waren, want die deden het niet en wat bleek nu, de handrem stond erop en nu doen ze het weer.