vd foto s +filmpje--wat bedoeld ze?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

meimei_

vd foto s +filmpje--wat bedoeld ze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 23:36

hoooooi Lachen

hier zijn de foto´s van myrthe die ze afgelopen week heeft geleerd Haha!

pas:

Afbeelding
Afbeelding

buiging:

Afbeelding

myrthe denkt hand+worteltje=opeten

Afbeelding

nu de vraag over het filmpje:ze loopt als ze los is achter me aan dat is niet zo´n probleem maar als ik ga rennen gaat ze allemaal gekke sprongetjes maken is dat omdat ze wil spelen of dat ze het niet leuk vind Verward als ze al die gekke sprongetjes heeft gemaakt komt ze wel meteen naar me toe als ik ga stil staan hier is het filmpje p.s. je moet ze allemaal achter elkaar zien kon niet aan elkaar vast moest in stukjes

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 23:43

Whahaha ziet er heel komisch uit die filmpjes Clown Clown
Enorm mooie haf trouwens Kwijl

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 00:04

Leuke foto's.
Wat betreft die filmpjes, volgens mij daagt ze je uit, gaat ze met je spelen! Op het tweede filmpje lijtk ze in je hand te happen, dit moet je niet toestaan hoor!
Het achterna lopen is op zich heel erg goed, dit betekend dat ze je als leider geaccepteerd heeft (Maar het kan ook negatief zijn, dat je haar teveel voedselbeloningen geeft en ze je daarom achterna loopt) Met het achterna rennen wel op blijven letten! Een spelend paard is heel wat lomper dan een spelend mens, een paard wil je niet zomaar in je nek hebben denk ik. Zorg dus dat je haar ook weg kunt sturen als jij dit wilt, als ze te dichtbij komt.

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 00:10

Leuk die filmpjes! Volgens mij wil ze iid met je spelen maar ze gaat je ook geen moment voorbij (blijft achter je) en dat was juist toch weer positief? In de zin van ze ziet je wel als "leider"?
Leuk hafje heb je! Knipoog

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 00:21

mijn haflinger doet precies hetzelde, echt waar.. ik denk nog steeds dat het spelen is..

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 01:15

Mijn Haflinger doet dit ook! Net of ze het niet leuk vindt dat je zo snel van haar weg loopt. Ik denk niet dat het negatief is, want als ik stop en me naar haar draai, stopt ze ook meteen, ze bijt niet etc... Dus ja, ik sluit me aan bij de speel-theorie...
Groetjes

Gentle_Giant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 08:54

Hahaha die filmpjes zijn zeker gek die sprongen Clown

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:01

hahahahah leuke filmpjes, foto's zijn ook mooi!

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:17

whahahahahahah die laatste paar filmpjes!!!!
Die haflinger is gek.
Maar mooi joh!!!

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:30

tess_84 schreef:
Mijn Haflinger doet dit ook! Net of ze het niet leuk vindt dat je zo snel van haar weg loopt. Ik denk niet dat het negatief is, want als ik stop en me naar haar draai, stopt ze ook meteen, ze bijt niet etc... Dus ja, ik sluit me aan bij de speel-theorie...
Groetjes

Mijn haf doet ook precies hetzelfde.
Als ik in een keer wegren blijft ze een paar meter achter me en als ze dan ook harder wil gaan maakt ze eerst een paar sprongetjes. Maar zodra ik stop, stopt ze ook. Ik weet niet hoe het bij jouw paardje zit, maar mijne stopt altijd 2 meter ofzo achter me en blijft tijdens het lopen ook op een afstandje bij me.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:30

Maar wel leuke haflinger!!!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:38

*proest Haha!
Dat ziet er echt heel komisch uit Haha!

maar idd, zorg wel dat je haar ook weg kan sturen Lachen

Succes ermee!
PS; érg mooie haf!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:42

leuk hoor!! *LOL*

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:45

zow wat een lekkere haf Haha! ze heeft echt een super lief hoofdje, mooie bauw en leuke manen

meimei_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 11:46

haha ja ze ziet er echt als een debiel uit in dit filmpje! Haha!
ik ben toen ook gestopt want ik ben indd als de dood dat ze in haar lompigheid mij perongeluk slaat.... maar ben wel blij dat ze dit als speelzigheid bedoelt en niet als gemeenigheid Haha!

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:10

Leuke filmpjes en de foto's zijn ook mooi en trouwens leuke haf!

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 18:02

Mooie haf
leuke filmpjes ook Tong uitsteken ookal heb ik ze al gezien Tong uitsteken

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 18:34

Milka doet dat ook zo rare sprongen om me heen maken.
Milka wil dan altijd spelen. En het gekke is dat ze altijd met een zweep wil spelen. Verward

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 18:51

Annetje schreef:
Leuke foto's.
Wat betreft die filmpjes, volgens mij daagt ze je uit, gaat ze met je spelen! Op het tweede filmpje lijtk ze in je hand te happen, dit moet je niet toestaan hoor!
Het achterna lopen is op zich heel erg goed, dit betekend dat ze je als leider geaccepteerd heeft (Maar het kan ook negatief zijn, dat je haar teveel voedselbeloningen geeft en ze je daarom achterna loopt) Met het achterna rennen wel op blijven letten! Een spelend paard is heel wat lomper dan een spelend mens, een paard wil je niet zomaar in je nek hebben denk ik. Zorg dus dat je haar ook weg kunt sturen als jij dit wilt, als ze te dichtbij komt.

Ben ik het helemaal mee eens! Lachen

maar wel superleuke haf hoor!
leuke foto's en filmpjes!

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:06

deed pepje ook, en soms ook best gevaarlijk, kwam op me afstormen met dr oren naar achter en beetje stijgeren en bokken enzo..
zodra ik me groot maakte schoten dr oortjes naar voren en was ze weer lief.. laat dus zien dat je de baas bent.
pep doet het nu om te spelen, galoppeerd achter me aan en doet alles wat ik doe.. (ongeveer dan) (pepper is erg ongeduldig dus zodra ik stil sta en het duurd te lang bedenkt madame zelf maar iets leuks..)

ik denk dat je haf gewoon lol heeft met jou, maar wel oppassen, pepper werd op een gegeven moment erg happerig (gelukkig nu niet meer) omdat ik altijd snoepjes gaf voor een goede oefening.. je kan beter veel klopjes geven en uitbundig laten merken dat je trots op je paardje bent dan iets te eten geven..

die bokjes zou ik toestaan, omdat het nu lijkt alsof ze plezier heeft om met je te werken. zodra je ook maar iets merkt dat het gemeen bedoeld is naar jou toe zou ik ff ingrijpen en duidelijke lijnen stellen.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:25

Leuke foto's Lachen haha en die filmpjes zijn echt grappig Lachen echt leuk gedaan...

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:27

Leuke haf..
Leuk die Vd
Filmpjes zijn mooi geworden Lachen