Lowara had voor vandaag al ruim 3 weken niet meer in een bak gereden, dus we deden rustig aan, vooral ook omdat ze al ruim 7.5 maand drachtig is.
Brrrr.. Cynthia heeft het koud! Maar het dekje ziet er super uit

Goh, ze begint nu toch wel een chubby buik te krijgen

Een drafje. Ai, mijn teugels zijn hier veel te kort, beetje opgekropt halsje
wow, als ik hier mijn hakken niet uitdruk, weet ik het ook niet meer... (teugel nog steeds veel te kort)
wow.. 1 van de weinige foto's van mij dat ik lach terwijl ik rij! (maar ze deed het vandaag ook zo braaf
)Even relaxen. Ik had hier net de foto's van hierboven gezien, en besloot dus de treugels wat langer te laten, zodat ze niet zo opgekropt meer loopt.
Net bezig met verzamelen, maar ai.. wat zit ik hier raar naar achteren

potverdikkeme.. hier zit ik nog steeds zo vaag
Lowara loopt hier wel netjes met haar hoofd.Pefecte foto
hier loopt ze mooi ontspannen, geen druk op de teugel. netjes.Drafje op de volte
Mooie foto. alleen geloof ik dat mijn beugels toch een gaatje langer moeten de volgende keer.
Uber charmante lichtrij foto.. Maar wederom ontspanning van voren (Cynth..mond dicht!!)
Ze blijft toch d'r achterhand er goed onder zetten, ook al heeft ze een skippybal buik. (ik schaam mij.. wat een houding...
)Nou ja, dit waren zo'n beetje de laatste dressuur fotos voor zo'n 6 maanden. Ze kan het namelijk bijna niet meer aan. Dus we gaan lekker aan de buitenritjes.
Voor de foto's van m'n nichtje die tegelijkertijd reed met mij, met haar uber coolle knal groene setje, klik hier:
[HAW] Cezanne in nieuw knal groen setje@ work

Al loopt ze al wel steeds beter! Jullie komen er wel 
super