ik zit heel veel aan mijn binnenteugel
maar ik rijd nu een tinker en een kwpn-er en die eigenaar zegt dat ik niet aan mijn binnenteugel mag zitten.
wat kan ik hier aan doen ?
ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft
doei doei
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Renske20 schreef:goed les nemen
en probeer een als je een volte rjdt, om die echt te rijden met je buitenteugel en met je binnenbeen, als je dat goed doet, kan je je binnenhand helemaal loslaten, zonder dat het paard van de volte afgaat.
alles met de binneteugel te doen (behalve dan het opvangen als ie weggalopeert)
Kylan schreef:. Als ze naar binnen valt mag je zeker niet je binnenhand naar buiten doen, en als je op de manege leert om alles zomaar aan je binnenteugel op te lossen, dan ga je toch ergens anders lessen.
Sjellii schreef:Sjonniej, ik heb van mijn instructrice geleerd om voltes en wendingen ook aan mijn buitenteugel in te zetten. Mijn binnenteugel is alleen voor mijn stelling.
perdjes schreef:er is geen goede instructie hier in venrayja alleen dan de eigenaar van mijn verzorgpaard die gaat het me nu afleren....ik verzorg dus een tinker en een kwpn-er bij de kwpn-er gebruik ik nu niet echt vaak mijn binnenteugel
maar bij de tinker wel