bosalclinic bij claudia rosel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fabske

bosalclinic bij claudia rosel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 08:33

hallo allemaal

op 11 december 2004 hebben annelies en ik deelgenomen aan de bosalclinic bij claudia rosel, ik heb hier zelf maar een paar foto's van op mijn camera staan maar er zijn er meerdere gemaakt. ik heb voornamelijk geluisterd en dus zelf maar een foto gemaakt en dat is van het ijslandertje en zijn eigenaresse tijdens een join up.
Afbeelding
alfar en louise
Afbeelding
jumper en annelies de binnenbak aan het verkennen.
Afbeelding

luisterend naar de uitleg onze paarden konden die dag niet echt stilstaan Verward Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding

en weer wat rondrijden in de bak
Afbeelding
Afbeelding
een oefening die we moesten doen, ik weet even niet hoe het heet in westerntermen, maar present deed het wel super.

Afbeelding
en anne nog een keer wat rondstappen

er zijn nog meer pics gemaakt maar die heb ik niet en in de binnenbak hebben we voornamelijk alles verkend en naar uitleg geluisterd 22 januari is het vervolg van de clinic en dan gaan we verder op het gevorderd rijden wellicht dan ook meer pics. we zijn later in de buitenbak verder gegaan op oefeningen maar daar zijn geen pics meer gemaakt.

ook anne en ik hebben een join up met onze paarden moeten doen die van anne staat op film en die van mij zijn dus pics van gemaakt maar die van mij ging niet zo makkelijk, ik moet er nog veel aan oefenen haha maar thuis ging het al beter daar was ze meer op mij gericht. dus de andere nieuwe omgeving was ook te spannend.

zodra ik de andere pics heb die gemaakt zijn zal ik deze ook inscannen en plaatsen
groetjes fabske

Alayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 10:08

Leuke foto's Fabske!!!:j
Ik vond jullie allebei erg leuk rijden en goed met jullie paarden omgaan!!
(hebben beide een "uitgesproken" karakter! haha)
Goed oefenen nu en dan op naar de volgende clinic!!!;)

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 10:30

leeeeuk!!!
lijkt me echt cool om zoiets een keer te doen *LOL*

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 16:10

hej alayda thnx Lachen ik doe erg mn best en anne krijgt gewoon veel hulp en training ntl die heeft denk ik wel 2-3 keer per week les en daarin is ze ontzettend vooruit gegaan en werkt ze dus ook erg hard. ik hoop bij claudia straks ook heel snel en veel vooruit te gaan maar dat zit vast wel goed. ik deed het niet slecht he voor iemand die nog nooit les heeft gehad in rijden met bosal Tong uitsteken haha ik oefen me suf nu want heb de volgende keer toch swerdy bij.
en shetlandurz het is zeker coolz om te doen Knipoog

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 16:15

leuk joh, maar wie is dat eigenlijk die claudia rosel want die ken ik helemaal niet nooit van gehoord?

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 17:30

claudia rosel geeft les in het bosal rijden ntl ook wel met bit maar vooral in het bitloos rijden en tja verder kan ik het niet goed uitleggen kijk maar op www.slidinghorse.nl