nou met de kerstdagen voor de eerste keer geoefend in onze nieuwe bak ik had ze er al een keer in uitgestapt maar nog niet echt in gereden hij is ook nog erg mul, maar dat is wel fijn dat remde soms ook wel mn paarden wat meer af hahaha :twisted: lekker laten ploegen die paardjes

hier een paar foto's dus het is niet fantastisch ze waren nog erg kijkerig en niet helemaal relaxed maar ja voor een eerste keer op een andere plek met ander uitzicht vind ik het nog niet verkeerd. er moet aan een kant nog omheining omheenkomen maar verder is het zo lang klaar

mijn paardjes nog op de wei

mijn eerste slachtoffer swerdy even poetsen voorzover dat nut had
blub zat overal en mestvlekken die ik er niet afkreeg maar ja het gaat om het idee.
opgezadeld en wel lekker stappen in de bak

andere kant op stappen.
van de draf heeft broerlief geen foto's gemaakt

en dan nog even een galopfoto. hij wordt al steeds meer ontspannen in galop ook. alleen loopt hij hier nog wat naar buiten te kijken maar ja het is wel spannend wat er op de wei allemaal gebeurd hahaha.
ik ben zo vriendelijk geweest de vriendin van mn broertje ook te laten rijden en heb nog nooit iemand zo blij gezien dat ze mee mochten helpen met stallen uitmesten voeren en paardrijden ja bij dat laatste natuurlijk wel maar zelfs uitmesten was fantaaaaastisch leuk haha.
hier dan mijn broertje remco en zijn vriendin sharon

en daarna was mijn volgend slachtoffer aan de beurt.

even halster omdoen op de wei onder het afdak.

lekker stappen in de bak ze stapte vlot door nu want tja dat was wel eng hoor zo'n andere omgeving.

hier ging ze net tellen maar mn fotograaf drukte te vroeg af. ik heb wel filmpjes van het steigeren als iemand weet waar ik die kan downloaden en plaatsen??

en belonen naderhand.

galopje

dit vond present er nou van. hahahaha

en sharon heeft ook nog op present een paar rondjes gedaan

rijtechnisch is het van mijn kant gewoon but. ik heb ook niet echt serieus geoefend maar meer gewoon een paar rondjes in de bak gehobbeld omdat mn broertje er foto's van wou nemen. de ontspanning vond ik belangrijker als dat ze supernetjes liepen. en ach ik ken mn fouten en werk eraan

het zijn ook niet veel foto's ofzo per paard van het rijden maar het geeft een idee.