Klaar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dimmelim schreef:My god!
Misschien is ze het. Ze lijkt echt heel erg sprekend op de huurpony van mijn zus vroeger. Ze stond als 3 en 4 jarige in Twello zo'n 16 jaar geleden. Toen mijn zus te groot werd is ze verkocht naar een meisje in Deurne. Ze is door mijn zus B dressuur en B springen met winstpunten gestart bij ponyclub Twello e.o. (KNF)
Katelijne heeft haar zelf Sharon genoemd. De afstamming was onbekend, ze kwam van een handelaar.
Als het haar is, is het echt een schat van een pony. Liever kom je ze zelden tegen. Echt een heel fijn dier.
Het is echt een schat
Kon heel goed springen, heeft geen pas verkeerd gezet zolang ik haar reed
Haar afstamming is idd onbekend. Ik weet bij wie ze nu staat, dus voor meer info pb maar
dimmelim schreef:Klopt allemaal als een bus, zelfs de stokmaat. Dit zal Katelijne echt heel leuk vinden. Ze heeft haar zelf ingereden (nou ja, dat ging bij die boer van wie ze echt was in die tijd. Je longeert twee rondjes, legt er een zadel op en dan ga je rijden)
Katelijne kon er zonder zadel en hoofdstel mee springen, dat deed ze inderdaad graag en goed. Met de carnavalsspringen van de ponyclub heeft ze eens een kartonnen hoed gemaakt en er gaten uitgeknipt voor Sharon haar oren. Die schat vond echt alles goed. Ik ben heel hard aan het zoeken naar foto's hier (maar alles ligt denk ik bij mijn ouders)
Dat is nog eens leuk!! ben benieuwd naar foto's van vroeger.