Beetje heel vies, en bezweet...
Hij heeft ong. 3 weken stil gestaan, heb tussentijds 1x een buitenritje gemaakt... dus alles ging weer van geen kilometer... en fotograaf is een kei in fotograferen op de verkeerde moment, maar goed...
Oja... let niet op mijn houding hoor... ik weet echt heel goed hoe het moet, maar ik heb zo'n pijn in mijn rug. Die probeer ik te ontlasten (wat ook van geen meter gaat)... ik zit dus helemaal krampachtig in het zadel, en Duncan is ook nog eens stronteigenwijs en heeft nergens zin in...
Maandje geleden liep hij heel erg op zijn voorhand en hing hij echt heel veel in de teugels... ben nu erg met hem bezig (veel tempowisselingen, en ik laat hem desnoods maar met zijn neus in de lucht wandelen... alles beter dan dat gehang van hem), hij gaat zich ook telkens meer aanbieden om aan de teugel te lopen.
Ook liep hij heel erg op zijn voorhand, ook dat wordt telkens minder...
Zie hier... het met de neus in de lucht gewandel...
hihi... zie die beentjes... bijna een botsing
Wel een lief drafje...
Wat dit moet voorstellen
ziet er erg vreemd uit vind ik zelf
dat voorbeen lijkt wel uit de kom te draaien ofzow...
iets meer tempo erin... check dat tongentje
tja... wat zal ik hier eens van zeggen...
vind deze foto wel grappig...
(volgens mij zijn we hier een poging tot verzamelen aan het doen
)Hoofdje naar beneden...
Duncan heeft een enorme kont
(volgens geef ik hier net wat been, om hem wat sneller te laten lopen...)gewoon een drafje... als afsluiting...
Kan iemand mij misschien wat tips geven?
Gebruikt hij zijn achterhand al meer?? (dat was wel de bedoeling... daar waren we voor bezig... en het voelt dan ook wel zo...)maar kun je dat zien op de foto's?
Hij bied zich al wel af en toe aan, komt ie met zijn hoofdje beetje aan de teugel lopen, maar hoe hou ik dat zo??
En op welke foto vind je hem het netst lopen?
Hopelijk krijg ik beetje antwoord op me vragen....

Ander commentaar is ook welkom
Alvast bedankt in ieder geval...

. Leuke tink, en zo smerig is hij niet eens, Trix kan viezer zijn