Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) Ze is nu ruim 4,5 en lijkt weer aardig normaal gebouwd. Heb haar in die tijd gewoon rustig doorgereden (maar wordt niet elke dag (intensief) getraind, denk zo'n drie a vier keer per week. Problemen waar ik tegen aan liep was dat ze met halthouden vaak een pasje achteruit deed als ze goed met de achterhand eronder terug was gekomen, dat ze moeite had met haar balans in bijvoorbeeld wijken en moeite had om meer te gaan zitten (vooral in galop) Ik heb pas de laatste weken het idee dat ze beter haar balans kan vinden. Maar of het alleen haar groei was of ook nog haar jeugdigheid/onervarenheid ? Dat weet ik niet. MissSisa schreef:Als je paard magerder wordt kun je meer voeren. Anders gewoon hetzelfde portie voer geven.
amondi schreef:Nou dan zitten we aardig op 1 lijn alleen rijdt Ullysses langer dan een half uur. Meestal komen ze toch wel aan een uur ook bij bosritten( die hij al alleen met saskia kan maken) Die bosritten zijn vooral veel stappen omdat zijn tempo in galop wat hoog ligt in het bos( lees: JOEPIEH gaan met die banaan)
Ulissa schreef:De priveles is een HALF UUR. Een kwartiertje instappen van te voren en een kwartiertje uitstappen maakt samen een uur. Verder wordt er in die priveles echt wel gekeken of ze het nog aan kan.