Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
SplashIsLief schreef:Leuk paardje!
Geinige foto's hoor, alleen op beide foto's lijkt het dat je hem naar beneden trekt. Weet niet of dat zo is, maar hij doet zn mond zo wijd open!
Milkaatjuh schreef:Het ziet er anders wel naar uit dat je hem naar beneden trekt. Je zet je handen naar achteren en vast.
Teugels korter en handen naar voren.
Je bent iets te gefixeerd op dat ronde koppie.

Marwszjeuh schreef:Een paard gaat alleen uit zichzelf naar beneden als het paard het daar beneden fijn vind. Dus dan gaat het naar beneden en ontspant zichzelf, en loopt dus met zn hoofd richting de grond.
Het zal dan niet zomaar zijn mond open doen.
Als jij rustig met je handen speelt, kan het paard gaan knabbelen op het bitje. Als de foto's precies op het moment zijn gemaakt dat ze haar mond dus ietsjes open doet, zou dat ook kunnen.
Daar ga ik maar vanuit, aangezien je les krijgt en je instructrice er niks van merkt/zegt.
Dan is het schijnbaar niet opvallend genoeg.
Foto's zijn altijd moment opnames, al is het wel toevallig dat ze op beide foto's haar mond open heeft.
Op foto 1 vind ik het beeld er iig fijner uit zien dan op de 2e foto.
Maar alsnog is het beter je armen/handen wat losser houden en het paard meer ruimte geven.
Als het paard toch uit zichzelf aan de teugel loopt, hoef je de teugels ook niet zo gespannen vast te houden.
(dan heb ik het over de tweede foto)
tiamoch schreef:het enige is dat ze dit op dit bit niet echt wil knabbelen en daarom zijn we opzoek naar een andre bit nou heb ik dubbel gebroken en daar wil ze ook niet echt opknabbelen en op foto twee was van de week om een uur of elf s'avonds aan het rijden en daarom zat ik heel verkramp op het paard omdat het erg koud was en op foto 1 was het zomer maar ik zit altijd erg ontspannen op het paard en als ik echt zo erg het paard aan de teugel wil hebben of trekken zoals jullie zeggen dan had de gene die mij les geeft er wel wat van gezegd want dan zou zo iemand het ook wel zien als ik dat doe.
Maar ti amo is vier en nog niet zo lang bereden en vind het bit nog niet zo fijn.

tiamoch schreef:ZEG OOK NIET DAT JE MIJ MOET GELOVEN.
MAAR ALS MIJ VRIEND ER OP RIJD DIE BIJNA NOOIT RIJD OF .MIJ ZUSJE DOET ZE OOK GEWOON AAN DE TEUGEL LOPEN

?
tiamoch schreef:nou ik heb het nagevraagd en zei zegt dat ik zelf erg ontspannen zit en dat het niet aan mij ligt maar omdat Ti amo nog niet op het bit wil knabbelen doet zei haar mond open dat kan komen omdat ze het bit nog niet echt fijn vind en dat ze nog jong is.
en ze heeft er minderen meegemaakt en die paarden doen het al vanaf dat ze onder het zadel lopen.
nou ga ik nog kijken voor een ander bit en kijken of ze dan watmeer wil knabbelen of ze moeten een bit uitvinden met een smaakje.

moet je maar is proberen. Zijn wel wat duurder ( de mijne kostte 79,00 euro) maar ze vinden ze heerlijk die jonkies