. Nou ja, alhoewel we laatste waren geworden ben ik super tevreden erover, want hij is de laatste tijd enigszins humeurig. Ik ben niet gaan vragen, gisteren had ik voor het eerst in twee weken weer gereden, in de les, en naja toen wilde hij al niet en op een gegeven moment gaat ie dan echt een beetje klieren
Dus maar gewoon, hop, ontspannen gereden met een losse contactteugel en hij hoefde niet na te geven oid. Het was trouwens een onderlinge wedstrijd, wintercompetitie van mijn ponyclub. Nou ja, hier de foto's:
Röskur's mooie hengstenvlecht, gemaakt door Marijke (hunter87 @ bokt).
Helaas was hij na het losrijden zo verzakt dat we besloten 'm eruit te halen...
Ik + het knollebeest

Het is erg raar mezelf met zulk strak haar te zien
(ik heb normaal twee plukjes aan allebei de kanten, beetje afgezaagd maar ik vind het zo strak er niet zo leuk uitzien, bij mij.
)
Een inimini losrijfoto
(de bak was nogal groot dus vandaar dat sommige van nogal ver weg zijn.)
Nog een losrijfoto.

Beetje vage losrijfoto...

Weer zo'n vage / kleine..

En nog een...

Knappe poonie. (mijn benen vliegen weer alle kanten op
)
Rösje van dichtbij.

En weer van ver weg...

Nog een losrijfoto...

En nog even stappen.

En weer...

Vet interessant joh, zo'n auto.

Ohh deze vind ik echt zooo lief!!

Ik kijk alsof ik het heel moeilijk heb
Maar eigenlijk was ik blij dat Röskur vrolijk keek. Marijke maar gauw foto's maken zolang ie zo voor zich uit bleef staren met de oortjes naar voren. 
Na mijn proef gingen we naar huis (100 meter lopen
) om patatjes te eten. Aangezien ik het niet kon ging Marijke Röskur nog even bandageren (tsja je moet toch wat als je een paar uur moet wachten op de prijsuitreiking
), het zag er al stukken beter uit dan mijn poging vorige keer.... 

Tadaa! Rösjepaard mocht even gras eten in de tuin.
(de singel zit overigens aan beide kanten op z'n lost, en kan op z'n strakst aan beide kanten als hij helemaal goed aangesingelt is, dus hij had er geen last van...)
En nog een keer...
Toen we weer terug gingen, ging Marijke er nog even op.

Zo slecht staan die bandages hem toch nog niet?

Röskur's hoofd in zijn infameuze drölt.

En hier nog een keer maar dan van voor.
(beetje scheef, ik was druk bezig met fietsen)
En dan natuurlijk zielig kijken en drammen alsof je nooit te eten krijgt, nadat je een uur in de tuin hebt staan kanen. >;)
Ik kwam Nimber ook nog tegen, maar pas toen Marijke vroeg waar ik "Kim" van kende en ik zei "huh, kim? ik ken geen kim"
en zij zei dat het Nimber was, dus zo'n uhm, nou ja flink poosje later, kwam ik erachter dat zij dat was.
(sorry Nimber
)
)

Ik bedenk het me ook nu pas, want eigenlijk is het ook vrij logisch.