Ik met SpetterIk met MagpieOnze andere menners staan op http://www.stalsintels.nl/menwedstrijd_heinkenszand.htm
ziert er erg leuk uit... vooral die kleine.. maar ik had een vraageje misschien een beetje dom.. is het verplicht om en cap te dragen???
suusje26 schreef:ziert er erg leuk uit... vooral die kleine.. maar ik had een vraageje misschien een beetje dom.. is het verplicht om en cap te dragen???nee, maar wij hebben dit als verenigingstenue, dus met cap, wat ook wel veilig is, ook van een kar kun je afvallen
Leuke foto's hoor!! die wagen van Spetter is echt leuk maar waarom heb je van dat blauwe spul er op zitten? is dat tegen beschadigingen?
mriekie schreef:maar waarom heb je van dat blauwe spul er op zitten? is dat tegen beschadigingen?Idd, de burry's zetten we omhoog, en zo beschadigen we niets
Leuke foto's Linda! Spetter ziet er zo erg stoer uit!!! En met Magpie is het gewoon een prachtig plaatje! Wow!!!
jeanie schreef:Ook hier zijn de foto's errug leuk. En noem me maar ook in dit topic een vraag over de cap .Als jij een keer bijna om bent gegaan met een wagen zou je ook wel een cap op willen hebben...@snowdon, Magpie heeft een hoog