Kan het niet zo goed omschrijven....
Zijn hier meer mensen die er last van hebben en wat doen jullie eraan?
Hoe is het om dit te zien voor andere mensen? Dat je er als een beginner op zit ofzo?
Groetjes, Sandra & Coentjuh
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) en ik kan het ook wat corrigeren nu. Ik ben gewoon op de grond gaan staan en heb gekeken wat ik nu precies doe. Op het moment dat ik bv ga galopperen knik ik links helemaal in. Wat ik dan ging doen is naar links gaan hangen met mijn bovenlichaam. Heb ik op de grond 'nagespeelt' en zo kwam ik er achter dat dat alles alleen nog maar erger maakt. Net zo lang zitten kijken wat ik nu precies moet doen totdat ik mijzelf op de grond kon verbeteren. En nu weer hard aan het oefenen op het paard. Woodstock schreef:hihi heb k net iets over gelezen. Net als een paard is de mens ook van nature scheef. Bij jou zijn je linker-zij-spieren dus korter en sterker. Die kun je oprekken door bijvoorbeeld je linkerhand de lucht in te steken. Ben je trouwens linkshandig? Ik heb het gezien op www.paardenbegrijpen.nl en dan bij houding en zit.
Het is idd een veel voorkomend probleem. Vooral wanneer je een volte ingaat gebeurd dat snel. Coentjuh schreef:Zie titel, hier heb ik dus last van... Op sommige momenten knik ik dus in, in me linkerheup. Trek ik me linkerbeen in en tsja.. heel raar dus![]()
Kan het niet zo goed omschrijven....
Zijn hier meer mensen die er last van hebben en wat doen jullie eraan?
Hoe is het om dit te zien voor andere mensen? Dat je er als een beginner op zit ofzo?
Groetjes, Sandra & Coentjuh