Verschil tussen 2 1/2 jaar geleden en nu

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kylan

Verschil tussen 2 1/2 jaar geleden en nu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 22:34

Vinden jullie ook dat mijn pony de afgelopen twee en een half jaar jaar vooruit is gegaan. Ik vind dat ik de stofzuiger met bezem in z'n keel toch aardig heb veranderd, wat vinden jullie ervan? Eerst foto's van twee en een half jaar terug (in het L1)
Afbeelding Afbeelding
Dit is em nu (eerste foto M1, tweede en derde M2)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Veel verschil of niet, wat vinden jullie? Vinden jullie hem M2 waardig lopen?

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:38

Ik zie eerlijk gezegd eigenlijk niet veel verschil. Alleen je zit wat rechter nu

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:42

Nee, joh er is geen verschil. 2.5 jaar geleden leit je de teugels los en er viel een blok beton op de grond(nu hoogstens een baksteen). Goh ze rijd ook maar M2. (ze denkt dat er veel verbetering is, dus niet, het lijkt alleen maar zo)

Vind je ook niet dat ze er beroerd opzit. Verschrikkelijk(ik zal het een keer persoonlijk zeggen).

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:43

zie ook niet veel verschil hoor Scheve mond
vin hem wel nog mooi lopen

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:47

zie ook geen verschil hoor!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:48

Citaat:
Nee, joh er is geen verschil. 2.5 jaar geleden leit je de teugels los en er viel een blok beton op de grond(nu hoogstens een baksteen). Goh ze rijd ook maar M2. (ze denkt dat er veel verbetering is, dus niet, het lijkt alleen maar zo)

Vind je ook niet dat ze er beroerd opzit. Verschrikkelijk(ik zal het een keer persoonlijk zeggen).

ehm.. wat aardig.. not.
Ik vind het paard zelf op de eerste 2 "nieuwe"foto's niet veel anders, de derde loopt hij stukken beter. Wel vind ik dat je veel en veel rechter bent gaan zitten.

ilovejuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:50

wat Mr_Mikey al zegt

noekie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:50

Hij is zijn hoofd-hals houding niet hoger gaan dragen, maar ik vind wel dat hij meer spieren heeft gekregen, zeker als je naar de 4e foto kijkt en vergelijkt met de 2e

En van foto's is het natuurlijk altijd moeilijk te zien of een paard beter is gaan lopen. Maar als je al 2 klassen hoger bent gaan rijden, dan is dat toch zeker een bevestiging Lachen

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:51

Ik kan wel zien dat je er een stuk netter op zit, verder vind ik in de aanleuning nog niet zo veel verschil. Het lijkt of hij nog wat lang in de hals is. Ik zelf zou zeggen dat hij wel wat meer in de oprichting mag voor een M2 proef. maar ik vind het er goed uitzien hoor Lachen . Mooie pony (of is het een paard? Bloos )

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:52

je zit rechter en je paardje loopt iets minder op de voorhand. voor de M mag er best wat meer oprichting bijkomen

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:53

ponylovertje schreef:
Ik kan wel zien dat je er een stuk netter op zit, verder vind ik in de aanleuning nog niet zo veel verschil. Het lijkt of hij nog wat lang in de hals is. Ik zelf zou zeggen dat hij wel wat meer in de oprichting mag voor een M2 proef. maar ik vind het er goed uitzien hoor Lachen . Mooie pony (of is het een paard? Bloos )

Het is een F pony............................ Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:54

mizsz_g_en_a schreef:
je zit rechter en je paardje loopt iets minder op de voorhand. voor de M mag er best wat meer oprichting bijkomen

Ach ja joh probeer jij maar eens een blok beton van de grond te halen. Das niet zo makkelijk hoor...................

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:54

Ik denk dat jouw paard een hele moeilijke hals heeft
Wel vind ik dat hij/zij op de foto in het M2 mooi van de grond af draaft Kwijl
Ik vind niet dat je aan foto's kunt zien of een paard M waardig is of niet, dat moet je IRL bekijken.
Heb je al winst in het M2 Verward
Veel succes nog verder Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:55

MissSisa: ga jij zo aardig blijven op haw? denk niet dat ze je dan nog graag gaan zien hier hoor Lachen
verder weet ik niet of je ooit m2 dress. gereden hebt?
(nee ik ook niet maar jij doet zo neerbuigend tov alle andere ruiters dat je vast wel grand prix rijd)

maar ook ik zie niet veel verschil. Vind trouwens dat je er netjes op zit Lachen
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 18-12-04 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:56

noekie123 schreef:
Maar als je al 2 klassen hoger bent gaan rijden, dan is dat toch zeker een bevestiging Lachen

Wakker worden Yvette Knipoog van L1 naar M2 is 3 klasses Tong uitsteken

Siets

missSisa, meen je dat nou weer echt? Ik walg onderhand van je opmerkingen. Gatver zeg....

Ik vind er wel wat vooruitgang, je bent niet voor niets 3 klasses hoger gekomen. verder vind ik de bespiering niet veel veranderd, en het ziet er nog wel ongeveer hetzelfde uit. Het zijn desalniettemin mooie foto's hoor!
Laatst bijgewerkt door Siets op 18-12-04 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Sizz

Taaclover schreef:
Heb je al winst in het M2 Verward

Ja volgens mij al 1!!! Of meer.................. Cool

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 23:00

Je kan toch wel zien als je foto 2 vergelijkt met vier, dat er nu, zoals sisa zegt, geen blok beton meer op de grond valt maar alleen nog maar een baksteen?, om Sisa's woorden te gebruiken (ik ken haar dus vind ik het niet erg wat ze zegt, ik snap wat ze bedoeld, is voor buitenstaanders niet te begrijpen soms. ) Hij is op de vierde foto toch al veel meer 'gesloten'? En het is een beetje het stofzuigertype (zo omschrijf ik het maar, korte voorpootjes en een heeeeele lange neerwaartse hals) Maar Z'n houding mag idd nog wel beter voor M2, daar werken we aan, maar omdat ik het van achteruit wil hebben duurt dat ff... Wel leuk dat jullie t een mooie pony vinden. De eerste fotos zit ik idd behoorlijk verkl**t om het zo te zeggen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 23:00

MissSisa schreef:
Ja volgens mij al 1!!! Of meer.................. Cool

je voelt je wel snel aangesproken.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 23:02

pharagirlke schreef:
je voelt je wel snel aangesproken.

Ikke wel............... Haha!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 23:02

Ik heb geTemd, zon reactie kan echt niet MissSisa, ik hoop niet dat je IRL ook zo bent

Verder vind ik het echt een heel mooi paardje om te zien, je hebt hem goed voor elkaar!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 23:04

En idd 1 winstpunt M2 (163 punten had ik toen) Maar ik rij een beetje slordig en ik had een paar keer in de 150, dus eigelijk had ik er meer kunnen rijden als ik nou EINDELIJK eens mn figuurtjes netjes zou sturen... En Siets, het is niet nodig om van Sisa's opmerkingen te walgen. je moet haar niet te serieus nemen, gewoon een keer grote ruzie schoppen en dan kan ze wel normaal doen hoor...

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 23:06

Kylan schreef:
je moet haar niet te serieus nemen, gewoon een keer grote ruzie schoppen en dan kan ze wel normaal doen hoor...

MUTS...........Ik bel Cool wel effe voor je.............

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 23:11

nou, zo'n jong meisje en zo'n grote mond tegen iedereen, vind het echt niet kunnen. En rinske, als jij het niet had gedaan had ik het wel gedaan . Kan me voorstellen dat er mensen hier op bokt zijn die je kunnen uitkotsen onderhand.... sorry dat ik het zeg, en dat je haar kent maakt me ook nix uit, je zegt het gewoon niet.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 23:13

Het eerste wat ik dacht toen ik de foto's zag was dat ik het verschil bij je paard niet zag, maar zelf zit je wel een stuk beter. Dit is ook al regelmatig gezegd. Op de laatste foto lijkt het een stuk beter, maar dat kan zijn omdat de foto van de zijkant is gemaakt. Wel een erg leuk beestje.

Ik vind het ook erg moeilijk om te zeggen dat een paard klasse-waardig is. Dit moet je IRL zien. In ieder geval heel veel succes en ik vind het netjes dat je in 2,5 jaar al M2 hebt gehaald.

En ff offtopic: MissSisa, ik heb je al regelmatig in topics voorbij zien komen maar zoals jij kan reageren gaat helemaal nergens meer over. Als je niks normaal kan zeggen hou dan gewoon je mond.