ik blij want ik ben dr meestal nooit op zaterdag. of ik thorin wilde rijden.. nou...
..duh haha
dus 's ochtends eerst even losgegooid (zoveel pit zat er eigenlijk al niet in)
ik weet het de foto's zijn bagger maar sandra (coentjuh) en ik weten ook niet waar het aan ligt
. er zijn ok super veel rijfoto's mislukt
maar kheb er nog wel een paar die een beetje een indruk geven
dese is lief hea?

hier een beetje actie

ow eng paard

ondertussen even spullen enzow klaargelegd. hij had pas een paar keer met bit gereden, ik had nog nooit op hem met bit gereden haaha dus dat vond ik wel een beetje eng
. maar hij had een heel lief hoofdstelletje
en ik heb zelf even mn eigen teugels gejat van mn eigen hoofdstel hahah. even alles gevet blablabla... enz.toen even (lees: een tijdje
) aan het poetsen geweest hij was nog al goor. nou eenmaal opgezadeld nog gelongeerd. thorin *denkt* :aargh moet dit nou???

dese is ook wel lief

en nog een paar foto's. ze zijn niet duidelijk
maar ze geven een beetje een indruk

haha vaag

en toen de galop (lukte voor geen meter maar jah het jochie was ook al moe
)
en dit is 1 van de vele foto's die nog tamelijk gaat (helemaal niet maar de rest was erger stomme camera
)
het rijden ging wel super zeg. in het begin kreeg ik m niet vooruit hij ging allemaal achterwaarts (volgens mij lag t ook niet aan mij) en jah dat bit vond ie ook niet zoh fijn. telkens lopen etteren. toen schold ik m nog uit voor ettertje en watje
. dus even een keer goed mn zweep gebruiken. eej hij werd wakker
. en vanaf toen was hij sow geweldig
. hij liep zelfs aan de teugel (ook niet perfect maar wel goed genoeg voor mij) middendraf en poging tot uitgestrekte draf (geen idee of dat een beetje lukte maar khad het idee van wel) dus daarna zweette hij nogal. dus maar een heel lief zweetdeken op gedaan haha hier nog een paar foto's

hahahha (jamaica zie je nog op de achtergrond
)
thorin vin alles leuk behalve mij en de camera

mafbeest

en dan nu de actie foto haha mn haar zat niet helemaal goed

doeidoeis