Vandaag was het dus gewoon hondenweer!! Wij wouden eerst foto's gaan maken in kerstsfeer, ik had mijn groen rode dekje, rode bandages, Kerstmuts, rode trui + Groene paardrijbroek al klaargelegd. Was het gewoon niet weer om Kerstmuts etc. op te hebben. Dus hebben we maar gewoon foto's gemaakt! In het begin reed ik even op Wout, toen zijn we nog even naar de manege (De barlo) heengereden en toen ging ik Mijn Sschatje Lady rijden..
Zie hier de foto's:
Zo zagen dus de meeste foto's van mij op wout eruit, somber, van het weer.
Ik weet dat het heeeel onduidelijk is, maar toch!! Ik vond die benen zo mooi, aan het strekken.
Verzamelen..
Wout's natgeregende hoofd.
Nu lady:
Lady aan het stappen, Mmh, waar mijn benen helemaal heen gaan
Protesteren tegen de teugel
Een sprongetje tussendoor
Galopje..
Nageven
Een beetje te diep lopen
, kwou net een volte doen, vandaar mijn handenIk weet dat ik heeeel veel reacties ga krijgen op deze foto, maar kzet hem er toch op..
Jullie zullen bij deze foto direct denken dat ik heel erg aan het zagen ben geweest, Wat niet zo is. Lady gaat aan de teugel als ze halthoud als je ontspannen teugel hebt en dan lichtjes gaat vragen om na te geven. Dat deed ik dus, en had ik de teugel dus langer. En omdat er dus een 'waslijn' in de teugels hing, pakte ik ze wat hoger en strakker. Dit is een moment opname, want lady geeft ong. 5 sec na en gooit dan haar hoofd in de lucht. Reacties mogen, maar ik heb mijn verhaal al verteld
Dit lijkt er meer op, alleen mijn piano handen
Drafje..
Deze foto was ik dus duidelijk wel aan het trekken! Het is misschien dom om hem erop te zetten, maar toch. Ik zal heus niet de enige zijn. Ik wil alleen maar zeggen dat ik niet perfect ben
Ik wou hier gaan wegstappen en omdat Lady daar moeite mee heeft om haar hoofd laag te houden trek ik soms, ik probeer er ook wel opteletten (iemand misschien tips wat ik kan doen om het hoofd laag te houden?? ))Hehhe, Lady mag eindelijk naar haar vriendje toe! Hele tijd hiniken enzo, ze kunnen echt niet zonder elkaar!! Ze staan ook samen in 1 stal etc. Zie lady's maanooog (persoonlijk vind ik het niet mooi
) Maar dat maakt lady niet minder lief
Ok dit was het dus! Ik had nog ontzettend veel filmpjes gemaakt, maar die wouden niet goed afspelen op mijn computer, want de nieuwsste versie van realplayer heb ik nog niet!
Ik denk dat ik heel veel negatief commentaar ga krijgen, Maar die mensen moeten zelf maar eens komen rijden op Lady
.. Toen ik lady voor de eerste keer reed was het net een stijve houten plank.. Springen durfde ze niet (ik spring nu ong. 90 met haar) en dressuuren was ook bagger, alleen buitenritten kon ze
Tips en commentaar zijn altijd welkom!!!
(negatief commentaar ook, maar wel een reden erbij geven en hoe ik het beter kan doen)
groetjes

want galop durfde ik niet omdat ze dan zou uitglijden. Btw, wat zijn vijzen? (zeker een belgies woord)