T ging in T begin egt super goed maar sinds een maand wil ze alleen maar onder me vandaan rennen bij alles wat ik doe gaat ze alleen maar harder
heeft iemand ook zoiets meegemaakt??Kunnen jullie me PLEASE raad geven gr joyce xx Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
T ging in T begin egt super goed maar sinds een maand wil ze alleen maar onder me vandaan rennen bij alles wat ik doe gaat ze alleen maar harder
heeft iemand ook zoiets meegemaakt??Kunnen jullie me PLEASE raad geven gr joyce xx mango schreef:en het is kouder dus ze zijn wat frisser!!!
en idd laat maar rennen en dan als zij niet meer wilt
door laten rennen tot haar tong op haar hoeven ligt dan
denkt ze de volgende x wel na !!
Bovendien komt bij ieder paard de dag dat hij of zij haar paard uit gaat proberen.
mango schreef:ja zo heeft iedereen zn eigen manier bij een paar paarden die ik ken heeft het goed geholpen, het paard liep echt met zn tong letterlijk op zn hoeven en moest door!!!
paard heeft het echt nooit meer gedaan![]()
bij de een werkt het wel de ander niet!!!
met zijn tong op zijn hoeven heb ik hem nog nooit gezien... ik denk dat ik dan wel 5 uur achter elkaar zou moeten draven en galopperen
hij loopt door op zijn adrenaline. Als ik hem laat doorlopen dan heeft hij dus zijn zin en zit ik uren in een draaimolen. Gisteren flikte Omar het ook omdat we springles hadden en hij had daar zoveel zin in dat hij maar bleef trekken en drammen en hard lopen. AnneOmie schreef:Bij die van mij werkt dat dus nietmet zijn tong op zijn hoeven heb ik hem nog nooit gezien... ik denk dat ik dan wel 5 uur achter elkaar zou moeten draven en galopperen
hij loopt door op zijn adrenaline. Als ik hem laat doorlopen dan heeft hij dus zijn zin en zit ik uren in een draaimolen. Gisteren flikte Omar het ook omdat we springles hadden en hij had daar zoveel zin in dat hij maar bleef trekken en drammen en hard lopen.
Ik ben toen voltes 10 m. gaan rijden totdat hij rustiger werd en dat hielp en veel overgangen maken en schijnovergangen zodra hij gaat drammen en harder gaat lopen. Je zal zelf even moeten uitvinden wat goed is voor jouw paard want dat is denk ik bij ieder paard anders. Wel idd eraan blijven rijden en net zo lang doorgaan tot je paard in jouw tempo loopt en jij je zin hebt.