Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rachel_T schreef:ik zal de dierenarts maar bellen,
heb liever dat de dierenarts voor niks komt, dan te laat!
bonnielau schreef:hoe oud is het paard? is het niet gewoon afentoe onbalans? (valt me wel op hier dat mensen vaak meteen eng gaan doen en roepen dat je een dierenarts bij moet halen, wat in veel gevallen alleen maar hopen geld kost en echt niet nodig is, mocht jezelf het gevoel hebben dat het wel iets lichamelijks verkeerd is zeker naar laten kijken!)
bonnielau schreef:ja maar voor elk wissewasje de dierenarts laten komen? als je rijk ben kan dat ja.
vraag ook eerst eens aan andere mensen wat die denken (zoals je hier ook doet) maar ook mensen die et paard kunnen zien lopen, dus bijvoorbeeld je instructrice of instructeur of iemand anders met verstand van paarden
ellepel schreef:mijn pony loopt al jaren soms niet goed met een achterbeen.
ik heb daar nooit een veearts bij gehad.
niet nodig want ik en anderen konden zelf na goed kijken en denken zien waar t probleem zat..
als je t zelf echt niet kunt zien en je ziet duidelijk dat een paard er last/pijn aan heft kun je es vragen aan een veearts, maar ik vind t ook onnodig om meteen te bellen..