Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
een stootteugel kunnen omdoen. Daar worden ze namelijk ook wel mee getraind. Soprano schreef:Ik heb een kruising franse draver. Bij lukt het gewoon niet om haar aan de teugel te krijgen, niet omdat ze niet wil nee ze heeft er gewoon de bouw niet voor (te korte nek) maar ik heb wel altijd goed contact bij haar. Maar waarschijnlijk zal het bij 'gewone'(=niet gekruiste) dravers wel lukken met veel geduld.
Soprano schreef:Ik heb een kruising franse draver. Bij lukt het gewoon niet om haar aan de teugel te krijgen, niet omdat ze niet wil nee ze heeft er gewoon de bouw niet voor (te korte nek) maar ik heb wel altijd goed contact bij haar. Maar waarschijnlijk zal het bij 'gewone'(=niet gekruiste) dravers wel lukken met veel geduld.
fjorden hebben een een korte hals en die kunnen ook nageefelijk lopen
Ik heb het ook klaargespeeld! Kwestie van veel geduld, zacht contact en voorwaarts houden, drijven van je been, zachtjes naar je hand. Zeker niet gaan forceren, daar krijgen ze geen vertrouwen van. Grote voltes en diagonalen in het begin, daar worden ze soepel van. Succes!