Het zijn er niet zo veel en niet allemaal van goede kwaliteit..
Commentaar mag, alleen als het opbouwend is

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Anike schreef:Ze heeft idd een iets langere rug.. maar niet erg veel..
Kort in de hals is ze niet, dat lijkt heel erg op de foto's.. op de laatste foto zie je dat ze geen iele hals heeft
Ik weet dat ze iets te diep loopt, dit komt omdat ik haar een hele tijd rustig heb gereden (ze is namelijk erg heet) dus dat ze zich ging ontspannen. Nu op dit moment moet ik haar meet van achter rijden.. Dus dan komt ze ook weer op de loodlijn te lopen
crossmonster schreef:leuk dier !
je zit zelf iets in de stoelzit,
paard loopt netjes, maar zou idd iets meer lengte id hals mogen hebben ( meer druk vanuit de kuit---> meer spanning op de rug )
verder zien de foto's er toppie uit!!!
ik zie vaak foto's van bokkers die hun paard over de kop trekken of in de krul rijden,
deze foto's laten een prettig beeld zien
een beetje nog aan de afwerking werken, maar volgensmij gaat dat helemaal goedkomen met jullie !

love_sander schreef:Oja wat betreft die beenligging. Je moetze niet zo naar beneden drukken, ietsjes meer in een knik houden!
Volgens mij zijn ze veel te lang... Het ziet er uit alsof je moeite hebt met het staan tijdens het lichtrijden. Verder een heel mooi paard hoor!!!