rikky springen (L) en steigeren..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Soph12

rikky springen (L) en steigeren..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 21:21

hallo allemaal!

op 20 november was de eerste springselectie in putten.. ging best goed, en was derde! (stond erg hoog, sprak de parcourbouwer, hij had het ruim 10 cm hoger gezet, want zilveren pony!)

Afbeelding

dit is echt een superslechte foto vind ik Bloos mn teugels werden net te lang en daarom heb ik mn armen zo raar
Afbeelding
barrage
Afbeelding
en in de barrage ging ik wel normaal over de hindernis Tong uitsteken
Afbeelding

afgelopen selectie in nijkerk op 4 december kwam ik veel te laat binnen, nummer 137 was al aan de beurt en ik was nummer 144. Geen tijd om parcour te kijken dus en inrijden was heel erg kort, vandaar dat rikky niet helemaal zin had: door een rare wending naar 2 (wist niet waar hij was, en der bijna voorbij toen ik nog even snel wendde) kreeg ik een weigering, en was rikky hoogst verontwaardigd Tong uitsteken zie hier het resultaat!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

uiteindelijk ging de rest van het parcour super, en heb ik ook even flink doorgereden. Helaas net een seconde tijdsoverschrijding en had ik 5 strafpunten..

weet iemand trouwens die daar was, hoe het met het meisje gaat dat met de ambulance is afgevoerd, na de val van haar E pony, in de klasse L?

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:23

Leuk paard..
Alleen dat steigeren...Verward
Voor de rest ziet het er wel gaaf uit.

sterretje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:27

Ik vind die stijgerfotoos wel heel cool... Tong uitsteken Precies op t goeie moment genomen... Lachen

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 21:34

sterretje87 schreef:
Ik vind die stijgerfotoos wel heel cool... Tong uitsteken Precies op t goeie moment genomen... Lachen

ik vind ze ook wel cool, alleen toch jammer dat hij het deed.. ze zijn van een filmpje dus vandaar het goede moment Tong uitsteken

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:37

gave fotos!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:39

Jeetje, dat ie helemaal los komt van de grond... ziet er spectaculair uit..
Doet ie dit wel vaker?

Ik kan me nu die witte. geschrokken gezichten voorstellen, toen ik met mijn (toen nog erg veel) steigerende paard achterover klapte... Ik snapte het niet goed, ging voor mijn gevoel in slowmotion omhoog en onderuit. Klopte me af en steeg weer op.
kreeg pas later de zenuwen.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:54

Wel gevaarlijk dat steigeren(doet ie van mij ook).
Maar voor de rest leuke foto's.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 21:58

Sall schreef:
Jeetje, dat ie helemaal los komt van de grond... ziet er spectaculair uit..
Doet ie dit wel vaker?

Ik kan me nu die witte. geschrokken gezichten voorstellen, toen ik met mijn (toen nog erg veel) steigerende paard achterover klapte... Ik snapte het niet goed, ging voor mijn gevoel in slowmotion omhoog en onderuit. Klopte me af en steeg weer op.
kreeg pas later de zenuwen.

jah hij doet het wel eens vaker (niet heel vaak hoor Tong uitsteken ), maar kan het meestal voorkomen dat hij gaat steigeren door hem voorwaarts te houden. Hij doet het eigenlijk ook alleen in de winter, hij heeft het dan koud door zijn ongelovelijk dunne vacht. Hij is erg sterk in zijn achterhand, hij kan namelijk als hij omhoog staat nog opspringen met zijn achterbenen, dat zie je ook op de foto. Op de eerste steigerfoto staat hij ook op 1 been. Je hebt wel super veel geluk gehad sall, heb gehoord dta mensen er minder goed vanaf kwamen, na dat ze achterover geklapt zijn!

Monieck

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:59

Je blijft goed zitten, met dat steigeren!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:06

zo je blijft goed zitten zeg Lachen
leuk paardje ook! Haha!
doet ie dat vaker zo verontwaardigd zijn? Schijnheilig

Tatt_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:25

Wauw mooi paardje ! Hoe hoog is het ?
Die steigerfoto's zijn super,wat zit je netjes en vast in het zadel bij die foto's.Stoere pony/paard (?) heb je daar onder je kont.
Hij spring prachtig trouwens Lachen

De foto's zijn echt om uuuren naar te kijken Lachen Zo met zn vier benen los van de grond,doet die van mij ook zoveel Lachen Stoer vinnik het,gevaarlijk,maar nauwelijks eng !! Haha!

[Slijmslijm : kun je mssn het filmpje op bokt zetten ? Lijkt me wel gappig om naar te kijken *LOL*

[XxX] Ikkeh Lachen

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:29

sophie_kurk schreef:
jah hij doet het wel eens vaker (niet heel vaak hoor Tong uitsteken ), maar kan het meestal voorkomen dat hij gaat steigeren door hem voorwaarts te houden. Hij doet het eigenlijk ook alleen in de winter, hij heeft het dan koud door zijn ongelovelijk dunne vacht. Hij is erg sterk in zijn achterhand, hij kan namelijk als hij omhoog staat nog opspringen met zijn achterbenen, dat zie je ook op de foto. Op de eerste steigerfoto staat hij ook op 1 been. Je hebt wel super veel geluk gehad sall, heb gehoord dta mensen er minder goed vanaf kwamen, na dat ze achterover geklapt zijn!

Hij ziet er idd heel sterk uit!
Vind het een gaaf dier.
Ik heb het bij mijn merrie ook er 'uit' gekregen door haar goed voorwaarts en aan het been te 'krijgen'.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 22:34

Skaterke_89 schreef:
Wauw mooi paardje ! Hoe hoog is het ?
Die steigerfoto's zijn super,wat zit je netjes en vast in het zadel bij die foto's.Stoere pony/paard (?) heb je daar onder je kont.
Hij spring prachtig trouwens Lachen

De foto's zijn echt om uuuren naar te kijken Lachen Zo met zn vier benen los van de grond,doet die van mij ook zoveel Lachen Stoer vinnik het,gevaarlijk,maar nauwelijks eng !! Haha!

[Slijmslijm : kun je mssn het filmpje op bokt zetten ? Lijkt me wel gappig om naar te kijken *LOL*

[XxX] Ikkeh Lachen

jah ik moet even kijken of dat lukt met het filmpje, is namelijk 25 mb.. ik ga het proberen!

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:37

Oei wat een foto's Tong uitsteken
Maar wel goed zeg Lachen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:03

Ziet er goed uit joh!
En die tweede foto met je armen zo.. lijkt wel of je gaat vliegen! haha

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:06

ik vind ze ook nog steeds gaaf hoor.. eindelijk een foto ervan! en film! handig die telecommunicatiefotografitatie.. hihi..

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:10

Welk meisje was dat dan? Die was gevallen?

Toffe foto's Tong uitsteken ziet er wel lomp uit!

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:28

Jeetje wat een vette foto's!! Super hoor!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:34

ziet er gaaf uit hoor, springt ook leuk. alleen ik mis de ruimte voor onder het steigeren. maar kan een moment op name zijn, je zit teminste stevig in het zadel Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:37

leuk hoor!!! vooral die steigerfoto's vind ik stoer!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:41

hmz.. het lijkt erop dat hij belemmerd wordt..
maar het is een mooie pony hoor.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 00:05

Ziet er goed uit Sophie OK dan! *LOL*
Die steigerfoto's Bloos! je blijft wel erg goed zitten joh!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 08:55

Navidad schreef:
ziet er gaaf uit hoor, springt ook leuk. alleen ik mis de ruimte voor onder het steigeren. maar kan een moment op name zijn, je zit teminste stevig in het zadel Lachen

ik denk dat niemand nadenkt als zn paard aan het steigeren is van oh, handen naarvoren, of teugels losser want hij steigert!, het gaat zo snel allemaal..

wat een onwijs leuk paardje !
knap dat je bent blijven zitten met dat steigeren joh!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 09:24

LaFunkyJazz schreef:
ik denk dat niemand nadenkt als zn paard aan het steigeren is van oh, handen naarvoren, of teugels losser want hij steigert!, het gaat zo snel allemaal..

wat een onwijs leuk paardje !
knap dat je bent blijven zitten met dat steigeren joh!

hmmm veelal wel hoor! das gewoon een reactie!! Tong uitsteken ik deed het overigens nooit, maar ik kende mijn pony door en door
dus het stoort me nu ook niet! ze zal wel weten waar ze mee bezig is!! Knipoog

maar de volgende x gewoon springen he!! Knipoog

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 10:24

jah ik moest idd me hand ietsje naar voren doen, maar is vaak moeilijker dan je verwacht.. Ik pak normaal de manen vast, maar nu ging het zo snel. Voor de rest ging het springen super, de hoogte was bij het eerste parcour dus ruim een meter tot 1.10 en het tweede parcour met de steigerfoto's een meter