zondag was het de tweede jumping van het wintercriterium

nu heb ik 1 dag voor jumping moeten veranderen van paard omdat Pronto moest rusten.
Nu heb ik dus rex genomen, wat mij slecht bevallen is
maar ik ga nu wel blijven doen met Rex.
tzal mij ooit wel lukken
hoop ik
eerste parcours 1 balkje
tweede parcours gevallen
Rex is merrie van ongeveer 10 jaar, Sellefrancais, renpaardtype, omgevormd tot rijpaardtype. Dat renpaard type is redelijk goed te zien aan haar bouw en haar snelheid. Haar lievelingsdingen zijn lopen en springen.
Hoe het komt dat ik gevallen ben is dan ook heel eenvoudig, ben uit de bocht gevlogen

hier de foto's
let nie op mn houding, had niet veel tijd om te op te letten en jaa ik trek veel!!! daar geen commentaar over, weet zelf dat ik trek en zo.
Hindernis 1: tenen...

hindernis 2

hinderis 7: trektrek... wel wel rare sprong ook, Ze staat met haar achterbeen op de onderste balk. er komt nog een foto waar dat heel duidelijk te zien is.

hindernis 8 beetje hoog uit zadel misschien, maar beter teveel dan zo blijven zitten zoals bij hindernis 7

proberen stil leggen...

tweede parcours, na hindernis 7, mn valletje. kwam wel op mijn voeten terecht dus das nie zo erg ee
trek nogal hard weer...
terug vertrekken na val

hindernis 4
hindernis 7, hier zie je goed dat de balk doorbuigt onder haar achterbeen. genomen vanuit een ander beeld daar Lisa.

poseer: shantjuh op rose, lisa, ike en rex
nog eens
nog eens: wat kijken ze lief
zo dat was het
volgende keer hopelijks beter en meer controle.commentaar mag MAAR VRIENDELIJK BLIJVEN!!!!!!

is echt wel het moeilijste paard dat ik ken om afstanden te regelen en in te houden.
Lubbie is bijna de enige die ermee kan springen