. De pony is 4 jaar en kent nog niet veel. Een tijdje geleden hebben we haar veulen laten afwerpen. Ze was al wat "nukkig" en is dat nu nog steeds. Het is eigenlijk groen met groen. Ze is het vertrouwen helemaal kwijt. Zowel in haar zelf als in de pony. We proberen nu van alles, maar het lukt ons niet. We zijn radeloos. We hebben zelfs al een afspraak staan om Tessa een tijdje ergens anders te stallen en dat ze op een andere wat oudere pony gaat rijden om haar vertrouwen terug te krijgen, maar of dit helpt weten we niet. Wie heeft er goede tips voor ons of kan ons zeggen wat we moeten doen. Het geduld is een beetje op. We hebben namelijk het idee dat ze er zelf niet zo veel aan doet en al met het idee ik val er af, het lukt me niet, ik kan het niet, enz. naar de pony toe gaat. En als het goed gaat zeggen zowel wij als anderen het maar het heeft geen effect. PLEASE HELP ONS.

maar wat ik jullie dus even aanraad. Voor eht rijden moet jullie pony dus even wat beweging hebben. Al is het maar een klein beetje, ieder beetje helpt. Ik deed het eerder ookaltijd, en toen konden we gewoon normaal rijden. Zonder al die vrolijke noodlandingen en bokkesprongen! Succes!!