het ging niet echt goed (steeds erbij langs)
De Hindernis:

Het paard:

ennnnnnnnnnn ..........

erbij langs

en nog eens er bij langs
naja de foto's wouden dus niet lukken dus we hebben maar een filmpje gemaakt:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Annetje schreef:Het ziet er leuk uit, volgende keer alleen misschien wel een grondbalkje ervoor zodat het dier wat minder vroeg afzet.
(beetje over enthousiast) valiente schreef:het is niet te zien maar er ligt wel een grondbalkje voor
maar het maakt niet uit of die er nou voor ligt of niet met vrijspringen springt ze altijd te vroeg(beetje over enthousiast)
Annetje schreef:Bedoel je het 'grondbalkje' die je ook op de eerste foto ziet?
Want zo'n balk bedoel ik niet, ik bedoel een draf- of galopbalk voor de hindernis. Als je de balk op de goede afstand legt, springen de meeste paarden ook meteen een stuk beter.
Annetje schreef:Bedoel je het 'grondbalkje' die je ook op de eerste foto ziet?
Want zo'n balk bedoel ik niet, ik bedoel een draf- of galopbalk voor de hindernis. Als je de balk op de goede afstand legt, springen de meeste paarden ook meteen een stuk beter.

valiente schreef:naja de foto's wouden dus niet lukken dus we hebben maar een filmpje gemaakt:
[image]

xKatleentjex schreef:Heb jij ook zo'n domme camera waarbij het drie seconden duurt eerdat ie een foto trekt, zodat je op voorhand moet inschatten wanneer je op het knopje moet duwen en bijgevolg net voor de afstoot of net na de lading een foto trekt?![]()
Ik maak dus ook altijd filmpjes als ik zoiets doe
maar mooi paardje hoor