Dit diploma konden ze halen door alle spelletjes die we bedacht hadden goed mee te doen en zo een goede beoordeling te halen.
Sommige kindertjes waren heel vervelend maar volgens mij vonden ze het toch wel leuk, vooral het krijgen van het diploma en de snoepjes waren leuk.
Ik heb niet van elk spel foto's maar het geeft wel een klein beetje weer wat we met ze gedaan hebben:
Moo-Piet op Karuud (geloof ik
)1.

2: Rondje draaien op je paard.
3: Estafettespel, meisje op de pony moet van mij een 'pakje' aannemen
2.
3. 
Zelfde spel, aleen was zij de tweede en moest dus alleen de borstel aannemen en ermee terugrijden naar de groep. (Tessa-Piet op de foto)
4.

Zij was de laatste van de groep en moest het 'pakje' dus weer teruggeven aan mij en dan zo snel mogelijk terug naar de groep

5.

6: Met Pardoes over de balkjes (kindje erop (Tessa-Piet) werd trouwens tweede)
7: Myrthe met Thom-Piet erop.
6.
7. 
Eventjes poseren. 8: Links is paard Iwaya met NathaliePiet erop, rechts is pony Rogér met Kelly-Piet erop.
8.

LieselottePiet (geloof ik
) op Nappie, kindje had het héééél erg koud!
9.

'De eenzame race' bij E een blouse aantrekken en dan bij C 6 pepernoten of drie schuimpjes zo snel mogelijk opeten

10.
11. 
En de winnares van de dag: Nathalie (pony is Nappie die erbij staat) Zij had de meeste Goedjes op haar beoordelingsformulier en won hiermee een chocoladeletter. Verder hadden natuurlijk alle kindjes hun 'Zwartepieten-te paard-diploma' gehaald.
12.