Ik heb een bijrijd e-pony en daar kan ik nu niet meer mee in de bak rijden, dus moet naar buiten... maar hij kan zich nog al sterk maken, en aangezien ik langs een weg moet (rijd dan wel langs het fietspad in de berm maar hij zou zo de weg op kunnen lopen zeg...) vind ik dat niet zo veilig. Hij is er vorige week al een stukje vandoor gegaan en afgelopen dinsdag begon die ook al een beetje te stuiteren en wilde daarna wegrennen eigenlijk maar kon hem nog net houden (wel dribbelen nog daarna en had echt het gevoel dat ie elk moment weg kon schieten)
De eigenaar zei dat ik maar met een elastiek moet rijden dan, zodat hij zich niet zo sterk kan maken... Maar ik heb nog nooit met elastiek gereden... En de werking van een elastiek is ook nog dat ie dus 'aan de teugel loopt'... Maar wil hem eigenlijk gewoon zelf aan de teugel rijden (ook al is hij daar heel moeilijk in).
Wat vinden jullie? Moet ik met elastiek rijden of weten julie nog een andere hulpteugel die helpt? Of helemaal een andere oplossing (behalve les nemen, ik heb namelijk wel les maar niet op hem)
Ik hoop dat jullie iets weten....

) Zijn.. En anders meteen omtrekken(ja.. echt doodeng is dat met die auto`s enzo
maar hij gaat inderdaad hangen op het elastiek
Denk dat ik dan inderdaad de tiedeman probeer... kijken of het helpt...