groot verschil tussen de ponys

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mira_92

groot verschil tussen de ponys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 21:01

ik heb sinds kort een andere pony. OK dan!
de pony is heel gevoelig voor je been maar ook voor je hand.
opzich wel fijn maar ik rijd ook nog een andere pony die dat juist niet is.
als ik op een van de ponys heb gereden en ik ga dan weer rijden op de andere is het altijd heel moeilijk omdat ik dan juist die andere pony gewend ben. meestal gaat het naar ff rijden wel weer, maar het is toch niet echt fijn
hebben jullie tips?

zwemmers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 21:10

Zoveel mogelijk verschillende pony's rijden, dan ga je vanzelf snel omschakelen als je op een andere stapt Knipoog

Is denk ik meer een kwestie van vaak doen dan dat je daar echt iets speciaals voor kan doen zodat het sneller went..

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:32

Lekker op deze gaan rijden, wen je vanzelf aan Lachen

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:13

hehe ja dat had ik in het begin ook toen ik voor de handelaar ging rijden,maar a een tijdje went dat wel en dan stap je op en dan voel je gewoon na de eerste stappen die die maakt hoe je hem moet rijden!
suc6

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:15

Je moet inderdaad proberen zoveel mogelijk pony's te rijden. Dan lukt het wel! Maar het is natuurlijk altijd wennen als je lang op een pony hebt gereden en daarna moet je een andere pony rijden. Ik ken je probleem!

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 17:30

met de gene die je het minst lekkerst vind rijden beginnen.. dan valt het enkel maar mee als je overstapt Haha!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 15:08

Deed ik ook toen ik een "rolls royce" en een "eendje" had... ik moet zeggen dat ik naast mijn eigen paarden en ponies altijd manegepaarden en ponies heb gereden en paarden en ponies van particulieren. Daardoor wen je inderdaad aan overschakelen. het is heel goed voor je, want je eigen paard of pony neemt je foutjes voor lief omdat hij er aan gewend is...

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 15:30

Het went van zelf Lachen.

Dennis is een lompe boer om het zo maar even te zeggen. Maar Roosje is echt super fijn gevoelig. Angel zit er een beetje tussen in. Bij alle 3 moet ik me weer aanpassen. Dennis kan echt bijna alles, Roos kan veel en Angel eigenlijk nog helemaal niets.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 15:38

tjah veel erop rijden dan wen je eraan en pas je aan aan de pony als dat lukt... succes ;j

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 00:05

Daar wen je wel aan als je vaker switched, ik rij wel ooit een B-pony en daarna een paard van 1.70 dan went wel hoor. Je moet gewoon jezelf even omschakelen.

mira_92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 20:56

thanx voor alle tips
ik had ook al wel een beetje gedacht dat het gewoon wennen was,
maar ik heb vaak geen tijd om ze achterelkaar te rijden dus moek ze om de dag rijden of komt er wat tussen.