) en op naar de stal. Rondleiding gehad en een veulen bekeken dat stef me aan probeerde te smeren. Hengstje, zonder papieren verder... Moet eerlijk bekennen dat 't toch wel heel erg begon te kriebelen toen ik ff bij 'm in de stal stond te kroelen, wat een verschrikkelijk lief ding... Vervolgens kennis gemaakt met Honey en Jamaica. Eerst Honey uit d'r stal getrokken voor een lesje VD. Stef heeft even laten zien wat Honey kende, alhoewel Hon daar af en toe anders over dacht (het was ook wel allemaal heel koud, die grond
).Het blok
Buigen
Compliment
Liggen
Reanimatie

Zitten
En toen was ik de pineut... Meteen een aantal meiden die naar 't schijn t grof geld hadden betaald om een mooie show te zien. Oftewel: hoe 't niet moet

Draaien kreng!

Kick
Ik kan 't oohook!

En toen was Jamaica aan de beurt.
Rek...
en strek.
Hard weggalopperen na een roll-back

En nu was ik pas echt de sjaak. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat engels en western ehm... niet bepaald op elkaar lijken. Wilde ik naar rechts, ging Jamaica naar links. Vooropgesteld dat ze uberhaupt nog liep
Stef is meermalen de gehele bak door moeten ploeteren om mij weer op weg te helpen, de ANWB is er niks bij 
Enigzins in de knoop met de teugels

Hoezo, ik trek mijn benen op?

We waren met zijn allen heel blij dat ik er weer af was

And last, but not least... Vers bloed op Bokt: Blackstar.
Leuk verslag, leuke foto's, en leuk om te zien hoe jij er op een westernzadel op een haflingerpony uitziet }> 
We hadden wedstrijd, we waren een uur later aangekomen dan gepland!