NRPS (3/4 Arabier) @ dressuurwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Helen88

NRPS (3/4 Arabier) @ dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 20:48

Vandaag gingen ik en mijn vriendin Claudine (cem89 op bokt) weer eens met Gregor rijden. Gregor was vroeger van Claudine maar toen zij op een paard overstapte heeft haar kleine zusje Gregor overgenomen.
Ik rijd hem meestal in alle vakanties en zo heel afentoe als niemand tijd heeft om op hem te rijden.
We hadden allebei al een tijdje niet meer op hem gereden, en het ging ook niet echt lekker. Scheve mond Claudines zusje is best wel klein, dus bij haar hoeft hij niet echt hard te werken. Hij was heel erg stijf en stug, en had absoluut geen constante aanleuning.
Ik echt echt wat communicatieproblemen met hem vandaag, en dat zie je ook wel in mijn houding terug. Scheve mond
En het regende ook nog, dus de kwaliteit van de foto's is zeer slecht, meer dan de helft was al onbruikbaar omdat je er nauwelijks iets op zag.

Naja, hier in elk geval toch nog een paar foto's. Lachen Opbouwende kritiek is welkom, maar houd het wel een beetje aardig. Knipoog
Oja de foto's staan niet op volgorde. Ik ben diegene met de zwarte jas en Claudine heeft een roze vestje aan.

Afbeelding
Ik weet niet wat ik hier aan het doen ben, maar ik zit er echt heel apart op...

Afbeelding
oogje dicht Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Kwijl

Afbeelding

Afbeelding
alweer oogje dicht Lachen

Nou, brandt los! Haha!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 20:54

wat ziet hij er dun uit Haha!
Mooi paardje voor derest;)

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 20:59

Wauw, die 1nalaatste foto is gaaf Kwijl Leuk paardje!!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:04

Okee, allereerst heel mooi paardje Knipoog Verder moet je een beetje denken om je tenen, die draai je *soms* naar buiten en je trekt je hakken omhoog Knipoog Je handen mogen ook wel wat meer omhoog en denk erom dat je ze wat meer bijelkaar houd Lachen

Mooie omgeving trouwens, waar je rijd Lachen

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:06

Vind et beeld niet heel verkeerd hoor. Ziet er alleen beetje sterk uit. Maar dat komt vast wel goed. Mooie pony, sjiek ding.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:24

Ik vind bij de eerste persoon (zwarte jasje) dat de pony onder je uit loopt. De 2e in het roze heeft hem beter aan het lopen. Mag alleen wat meer verzameld op sommige foto's.

Cynthia2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:38

Mooi zo

Monieck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 22:37

de beugels mogen best wat korter

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 11:43

hij lijkt mij een beetje gespannen.....misschien iets meer ruimte geven, je krijgt zo een wat opgekropt beeld
succes ermee, leuk dier hoor trouwens hihi Pling

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 11:50

ja daar ben ik mee eens,ik vind ook dat je pony achter de loodlijn loopt,dus te opgekropt....en zo krijg je ook een gespannen beeld. verder ziet het er wel netjes uit hoor! Haha!

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 11:57

Ja ik kwam er gisteren aanlopen toen jullie bezig waren! (de bijrijdster had les op het veld) Ik wist neit dat jij dat was! Leuk paardje, maar het viel mij op dat hij een beetje slecht liep. Is hij teugelkreupel of gewoon onregelmatig!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 12:00

Wat een leuk diertje!

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 12:18

leuk paardje!
ik vind vooral persoon 2 in het roze een mooie combi ermee!

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 12:31

Wat een super leuke pony! (bijna dezelfde samenstelling als Trixpaard, daar ligt het vast aan.. Tong uitsteken )
Is ie echt 1.50?

Je hebt een fan!! Haha!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 13:33

chique beestje hoor!

deze foto is mooi :
Afbeelding

mooie ruime gangen heeft ie!
ik geloof alleen niet dat hij 1.50 is *LOL*

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 15:43

Zo, zal ik maar weer eens reageren, bedankt voor de leuke reacties in elk geval! Lachen

Lubbie: tja nu je het zegt, op de foto's ziet hij er inderdaad niet echt dik uit, maar dun is hij ook niet hoor! Lachen

joritalover: Dat van mijn voeten weet ik, heb je helemaal gelijk in, maar vind je echt dat ik mijn handen te laag houdt? Vind ik zelf wel meevallen namelijk. (ik ben diegene met de zwarte jas he Knipoog )

griebels: ja hij liep gister ook stukken beter onder Claudine (met de roze jas), ik kon op de een of andere manier weinig met hem beginnen. Scheve mond Maar wat bedoel je precies met dat hij een beetje onder me vandaan loopt? Lachen

love_Kaylie: Bloos ik heb de beugels volgens mij soms zelfs nog een gaatje langer...

Wildgirl & meiske16: Ja hij loopt inderdaad achter de loodlijn en is gespannen. Scheve mond Maar dat is bij hem juist ook een probleem, als je hem langere teugel geeft gaat lekker in de houding achter de teugel lopen zonder zijn achterhand te gebruiken. Ik kan je van anderhalf jaar geleden nog veel ergere foto's laten zien. Aan het einde van de zomervakantie ging het wat dat betreft heel erg lekker, maar nu is hij dus al een hele tijd niet echt dressuurmatig gereden en gister ging het dus helemaal niet.

mobick: Ja ik zat al te twijfelen of jij het was! Aan het einde liep hij inderdaad niet helemaal lekker, daarom zijn we ook gestopt. Zijn voorbenen zijn een beetje zijn zwakke punt...

Kowloon1: ja ze zijn inderdaad een mooie combi, hij was ook 2 jaar van haar maar is nu van haar zusje omdat ze toch wel aan de grote en zware kant is voor hem, hij is toch vrij slank gebouwd. Lachen

Lepeltje & TeamSpirit: hij is toch echt 1.50 hoor! Hij was eigenlijk wel als paard gefokt maar is een beetje klein gebleven. Knipoog

Charlotte89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 16:34

Ik kan het niet goed zien maar volgens mij is het spiegelglad daar in die wei...?? Nagelbijten / Gniffelen Niet een beetje gevaarlijk om je pony dan zo te laten strekken? Verward

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 16:39

Tja ik begrijp waarom je het glad vindt lijken maar dat LIJKT dus inderdaad maar zo. Knipoog De wei is niet glad, als het daar wel spiegelglad zou zijn zouden we er niet eens gaan rijden. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 16:40

Leuke foto's hoor! Ik vind alleen sommige foto's er niet echt ontspannen uit zien.. Maar verder loopt ie wel netjes *LOL*

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 17:05

Charlotte89 schreef:
Ik kan het niet goed zien maar volgens mij is het spiegelglad daar in die wei...?? Nagelbijten / Gniffelen Niet een beetje gevaarlijk om je pony dan zo te laten strekken? Verward

Het is daar helemaal niet glad, het is ligt een goed rijdbare hoefslag. Dus je ziet het niet goed en het is helemaal geen probleem om je pony daar te laten strekken.

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:35

leuke foto's hoor lekker zo buiten rijden Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:37

Probeer je pony van achter naar voren te rijden en niet met je hand!!!
De pony: ik vind hem niet mooi.
Maaar veel succes met al de tips die je krijgt!!! *LOL*

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:42

Mooie foto's, maar ik vind eik toch dat het meisje met dat roze vestje er beter op rijd.. Bloos
Maar ik zeg niet dat dat andere meisje er niet op kan rijden! Lachen

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 23:40

mooi paardje
was die bak niet glad daar?
leuke combi (met beide trouwens)

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 15:36

Miss Sisa: tja, smaken verschillen he... Tong uitsteken We proberen hem juist van achter naar voren te rijden, al ziet dat er op deze foto's misschien niet zo uit omdat hij tamelijk gespannen is. Hij vind het sowieso heel moeilijk om zijn rug en achterhand te gebruiken. Lachen

Onyx: Ja zoals ik al zei reed Claudine (het meisje met het roze vestje) toen een stuk beter op hem, je bent dus niet de enige die dat vindt. Knipoog

my dominique: Nee het was er niet glad, er ligt een goed rijdbare hoefslag. Lachen

Nogmaals bedankt voor de leuke reacties. Lachen