Ze kwam eigenlijk hierheen om haar rode en het blauwe halsterhoofdstel van haar zus te passen op Röskur, omdat ik nog tussen die kleuren twijfelde. 
(( Hier staan overigens de foto's die Merens heeft gemaakt (luxe hè, twee fotograven
), dat zijn vooral stapfoto's en een filmpje van het springen!
[ITP] Roskur: halsterhoofdstellen, dressuur en springen Hoop dat het niet erg is dat het twee topics zijn, maar dit is met een ander fototoestel dus vandaar... ))
Dat blijhoofd in de hoek waar Röskur naar kijkt is Arjanne (Merens).

En de blauwe...
Lineke (horssie @ bokt) heeft de foto's van de les gemaakt met mijn fototoestel:
Eerst dressuurles:

Losstappen...

stap

draf

Röskur's brede, maar korte hoofd (geloof het of niet, ik heb een maat full nodig halsterhoofdstel!!) door de bocht.

draf

omg een enigszins scherpe foto
.
draf. dit vind ik wel een leuke foto...

ook draf, dit vind ik ook wel een leukje.
(helaas zijn die twee ook onscherp
)En toen begon de springles:

Wederom wat stappen...

Niet echt een duidelijke foto, maar ik vond het wel weer een grappig galopmoment, die achterbeentjes zo in de lucht...

Ook niet echt duidelijk, maar een klein kruisje.

Een wat hoger kruisje...

Een stijltje...

Dit vond ik ook wel een grappige foto...
De foto's en het filmpje van Arjanne zijn wat beter gelukt.
(mijn fototoestel is eigenlijk vooral geschikt als de zon schijnt, als ie gaat flitsen springt de kwaliteit helaas achteruit
) Het is wel jammer dus dat ze niet allemaal even scherp zijn.
De meeste die wel scherp waren, waren dan weer net niet zo mooi, of dat ik net van ze af reed ofzo... 
Ook jammer was, dat toen ik ging wijken met de les de kant waar het het best op ging net de kant was waar zij moeilijk foto's van konden maken. Galop was maar een paar rondjes per kant dus ook daar geen foto's van.
Ohja, als mijn voeten op een foto naar buiten wijzen, was ik aan het aansporen. Ik weet het, ik moet niet teveel met mijn voeten willen aansporen, maar met de kuit. Maar dat vind ik best lastig om te doen, omdat ik best ver met m'n voeten onder zijn buik uitkom...
Dus aub geen commentaar over de 'kapstokken' tijdens het aansporen, ik weet het. 
Dat was 't weer!
Maarre kan t zijn dat ik passie op de achtergrond zag? 
. Maar momenteel is al mijn tijd en aandacht (nog) voor mijn geweldige Sayla

Als je deze foto ziet: