Enne wat vinden jullie ervan??? Commentaar mag. Het si nu 1.5 jaar geleden dat hij op de hengstenkeuring was!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MissSisa"]
Dat si jouqw mening.
Mijn pony is nou eenmaal mooi.
En dat jij daar nou niet tegenkan.
[/quote]
[quote="MissSisa"]
Hallo ik overleef het wel hoor. Maar jouw onderkruipsel Hier bedoeld mevrouw Harry (shetlander) dus mee... kan niet op tegen mijn NRPS-er!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[/quote]
[quote="MissSisa"]
Dan ben je gek.
Elke wedstrijd komen er wel 2 mensen naar mij toe van:
Wat heb je een mooi pony!!! Paard gefokt???(eentje vroeg ook: is het een welshje???)
Zeg ik: Ehhh nee een Nrps-er. Van Isarco.
Dan is het: Ohh die jaaaa.
Dus je bent wel een beetje gek dat je mijn poy niet mooi vind. Iedereen kijkt altijd als ik aan het rijden ben!!!(zitten tegen de ruit geplakt).
Dussss, ik denk dat je een beetje super heel erg ongelijk hebt.
En dioe mensen bij de Hengstenkeuring zijn ook niet dom, hoor.
Die zoeken wel de mooi pony's uit. En daar behoorde hij ook toe.
En waarom heeft mijn vader hem gekocht???
Niet omdat hij lelijk is. Nee, omdat het een supermooie pony is.
[/quote]
[quote="MissSisa schreef:Wat si er mis waardoor je het wauw gevoel niet krijgt???
Kijk ik bedoel. Als je met een mooi pony de ring in komt dan ziet het er al beter uit dan met een minder mooie pony!!! Dat heb ik vaak genoeg meegemaakt. Zodra ik begin staan al die mensen in de kantine te kijken.
MissSisa schreef:Raar. maar ik kan er niks aan doen!!!
Jus_dOrange schreef:Wat schattig, topic speciaal voor mij geopend?
Mevrouw vind mij gek omdat ik liever naar een Fjord kijk dan naar haar pony (ik hou nou eenmaal van koudbloeden, en mevrouw doet nogal eigendunkerig):
patsur schreef:deze foto's zijn met de bokt verkleinmachine hierop gezet, die blijven maar een kwartiertje staan! probeer ze te uploaden viw www.mijnalbum.nl of groups.msn.com ofzo.