achteruit gevonden!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Laura1982

achteruit gevonden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 19:01

hey ben me paardje aan het inrijden tot nu toe gaat het goed alleen heeft hij gister zn achter uit gevonden Haha! harstikke goed natuurlijk maar pas over een tijdje als we meer op elkaar in gespeeld zijn....

nu is mijn vraag deed die van jullie dat ook en zo ja hoe lossen jullie dat op?? en ja ik heb les van een goede instructrice iedere week

zij zegt drijven en los laten van voren maar hoe voorkom ik dat hij uberhaupt die achteruit kan inschakelen???

alvast bedankt!! OK dan! OK dan!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 19:26

Goed voorwaarts houden, niet tegenwerken van voren.
Zodra je merkt dat hij achteruit wilt, been erin en als hij daar niet op reageert een tikje. Achteruit is iets wat ze nooit mogen doen zonder dat jij het wilt. Straks sta je bij een stoplicht voor een auto en heb je toch een probleem als hij achteruit gaat lopen.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 19:36

ja dat is waar! hij is nu drie maanden echt onder het zadel maar heeft hem nu pas gevonden, zn achteruit bedoel ik hahahaha

bedankt voor je reactie

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 23:19

niemand die nog wat toe te voegen heeft???? Verward Verward

MiGzi_MiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 00:58

Ik zou ook als hij zonder jouw toestemming zn Achteruit gaat gebruiken, been erbij, niet tegenhouden van voren, en anders ook de zweep erop.
Helemaal los gooien van voren zo ik ook niet doen, want dan kan ik daar weer beginnen te klooien! Lachen

Succes!! OK dan!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 16:08

Er zijn meer topics gaande over paarden die achterwaarts gaan op eigen initiatief, ga daar ook eens kijken, zou ik zeggen.