ff voorstellen met een paar foto's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

esmee87

ff voorstellen met een paar foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 17:14

hoihoi
ik ben Esmee en kijk hier al een tijdje rond. Ik ben toch maar lid geworden want ik vind het hier wel erg gezellig.
Hieronder een aantal foto's van mij en mijn paard nicol.. opbouwende kritiek is altijd welkom. Het elastiek ben ik al aan het afbouwen en ik krijg goede les. In januari gaan we starten. Het is helaas geen makkelijk paard, maar ik heb wel het gevoel dat er wat in zit, en we gaan heel erg hard ons best doen om dat er ook uit te krijgen!.

Groetjes esmee

Foto's:

Afbeelding
Mijn 3e onderlinge wedstrijd, ik werd 3e [haha toevallig] met 157 puntjes. ik reed met elastiek omdat het in een weiland was en ik bang was dat ze me alle hoeken van de bak zou laten zien.

Afbeelding
hier na een training, wat een lekkere sufkop is het dan.. Helaas duurt moedheid bij haar niet lang... Ze kan gouw weer verderkloten. haha Dat paard van mij heeft energie voor 10. Ze is echt niet snel moe te krijgen!

Afbeelding
Samen met mijn beste vriendin Tia! [HVJ!] zei komt wel eens mee, en gaat er dan ook lekker ff op Knipoog. Lekker koppie heeft t paardje hier hea? Bloos OK dan! Haha!

Afbeelding
NETJES! jammergenoeg weer een foto met elastiek, komt ook doordat ik een schouderblesure heb en ze ongelofelijk sterk is. Maar ik ben eigenlijk tegen hulpteugels. Ik ben dit nu ook aan het afbouwen Lachen. Ik vind zelf ook dan we juist moeten werken naar het moment dat ze juist wat lichter wordt. dat is voor ons beiden fijner. Maar wel een moeilijke en lange weg.

Afbeelding
weer dezelfde wedstrijd...

Afbeelding
Zonder beugels. Ik ben erg op mijn zit aan het oefenen omdat dat toch een van de belangrijkste dingen zijn van het rijden. Met je zit kan je je paard zonder dat je het goed in de gaten hebt, hardstikke in de weg zitten! En dat willen we niet hebben. Verder ziet een goede zit en natuurlijk veel mooier uit. zoals je ziet ben ik nog hard aan het oefenen! en dat mag ook wel Boos!.
Laatst bijgewerkt door esmee87 op 23-11-04 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:17

Vind het er goed uitzien, maar heb je tijdens de wedstrijd ook met elastiek gereden? Of zie ik dat nu verkeerd?
Welkom trouwens Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:20

Welkom. Is gezellig hier hoor. Leuk paardje heb je!!!

esmee87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 17:22

Titsia schreef:
Vind het er goed uitzien, maar heb je tijdens de wedstrijd ook met elastiek gereden? Of zie ik dat nu verkeerd?
Welkom trouwens Haha!

hoihoi.
bedankt voor het compliment, we zijn hard aan het oefenen. Ik had idd met een elastiek gereden met die wedstrijd. Maar het was een Onderlinge van onze eigen stal. Iedereen daar weet dat nicol niet zo'n brave is en daarom vonden ze het goed dat ik met een elastiek reed. het gaat nu al stukken beter en we zijn het elastiek aan het afbouwen. Haha!

groetjes esmee

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:27

Ahzo ik dacht al, mag dat dan in Nederland? Haha!
Nog veel plezier hier

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:28

Leuke foto's en mooi paardje .

esmee87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 17:29

Titsia schreef:
Ahzo ik dacht al, mag dat dan in Nederland? Haha!
Nog veel plezier hier

NeeeH dat mag niet Haha! gelukkig maar want dat zou harstikke ondeerlijk zijn Schijnheilig in januari gaan we echt starten en dan komt het vast wel goed Haha! we zijn al een eindje op de goede weg en van die ervaringen kunnen we natuurlijk weer veel leren Knipoog [fouten zijn er om te maken en van te leren ]

groetjes esmee

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:32

netjes hoor! al heb ik wel wat commentaar Haha! : probeer je handen beter bij elkaar te houden...nu lijkt het als of je de krant wil lezen op je paard Haha! en handen ook rechtop Haha! verder netjes hooor!! ziet er grappig uit....klein persoon op een leuk en groot paard OK dan!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:33

ohw,en wat ik vergat: WELKOM op bokt Haha!

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:34

Heeey, veel plezier ermee!!! Mooi paardje!!! Loopt precies ook heel fijn! En goed van je dat je aan die elastiek werkt! Fijn hoor!!!
Groetjes

Belli

esmee87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 17:38

wow wat een leuk comentaar Haha! ik zal zeker aan jullie tips werken Haha! en tjah... waarschijnlijk word k ook niet meer groter. maar ik sta toch niet TE klein?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:42

nee hoor,past goed,en staat leuk Haha!

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:43

meiske16 schreef:
...probeer je handen beter bij elkaar te houden...nu lijkt het als of je de krant wil lezen op je paard Haha! en handen ook rechtop Haha!...

Mee eens! Maar verder heb je je armen heel mooi hoor!

Mooi paardje hoor Lachen

esmee87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 17:45

Gunufje schreef:
Mee eens! Maar verder heb je je armen heel mooi hoor!

Mooi paardje hoor Lachen

dankjewel Haha! ben ook ondanks haar kuren[en rug Verdrietig ] erg trots op haar! *LOL*

Groetjes esmee

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:02

hallo,

vind ook dat je een héél mooi paardje hebt
en commentaar is al gegeven
maar je zit echt super!

owja welkom op bokt

esmee87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 18:12

meiske16 schreef:
netjes hoor! al heb ik wel wat commentaar Haha! : probeer je handen beter bij elkaar te houden...nu lijkt het als of je de krant wil lezen op je paard Haha! en handen ook rechtop Haha! verder netjes hooor!! ziet er grappig uit....klein persoon op een leuk en groot paard OK dan!

heyhey
bedankt voor je tips.. Ik ging even goed naar mijn handen kijken op die foto's. En je hebt gelijk! die handen van mij staan veel te wijd. daar ga ik even extra op letten *LOL*

Groetjes esmee

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:15

Welkom op bokt. gaaf paard heb je! En toppie hoe je t commentaar oppakt! Zo zou het eigenlijk altijd moeten gaan Knipoog

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:16

leuk beessie toevallig op 3e wedstrijd datje 3e wordt
hopelijk is dat niet het geval op je 30e wedstrijd, hehe

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:16

Op de 1e foto had je je armen een beetje raar.Maar daar was al een reactie op dus ik zal het er niet inwrijven.

Wel een prachtpaard zeg *LOL* En je rijd ook lekker met je paard. Echt een goed team. Lachen.

En welkom op bokt trouwens, het is verslavend. Lachen.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:17

Leuk paardje!
Welkom op bokt Lachen

esmee87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 18:22

Renee_vd schreef:
leuk beessie toevallig op 3e wedstrijd datje 3e wordt
hopelijk is dat niet het geval op je 30e wedstrijd, hehe

heyhey,
neeh dat is natuurlijk niet de bedoeling haha we gaan hard oefenen en zullen vast wel weer wat verder zijn op de 30e wedstrijd Knipoog Pling

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:23

Welkom! En goed dat je aant afbouwen bent met de elastiek, Mooi paard hoor!

esmee87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 18:24

Hanneke_S schreef:
Welkom op bokt. gaaf paard heb je! En toppie hoe je t commentaar oppakt! Zo zou het eigenlijk altijd moeten gaan Knipoog

tjah ik vind als je niet tegen commentaar kan dan moet je geen foto's plaatsen. Cheese! en ik krijg juist erg goed commentaar OK dan! *LOL* .
De dingen waar ik kritiek op krijg daar hebben ze groot gelijk in. en dan mag het juist gezegt worden. daar wordt ik uiteindelijk alleen maar beter van Knipoog Haha!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:59

esmee87 schreef:
tjah ik vind als je niet tegen commentaar kan dan moet je geen foto's plaatsen. Cheese! en ik krijg juist erg goed commentaar OK dan! *LOL* .
De dingen waar ik kritiek op krijg daar hebben ze groot gelijk in. en dan mag het juist gezegt worden. daar wordt ik uiteindelijk alleen maar beter van Knipoog Haha!

Haha! Juist!! Wat doet je paard dan, dat hij zo vervelend is? Dat elastiek kan niet zoveel kwaad, mits je hem goed bevestigd en dat heb je gedaan. Zo kan je goed aan je houding werken. veel plezier hier!

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 13:07

esmee87 schreef:

das indd de juiste manier om er over te denken/mee om te gaan!