Ik had mijn eigen starttijd verzet (had nl. dressuurselectie) zodat ik Danielle haar 2e proef nog kon zien. Ze starten ZZ licht, December gaan ze Youngriders starten!
Tja, wat je al niet doet voor vriendinnen
Bovendien kon ik dan eindelijk Pasteur eens bewonderen en Deborah (zusje van Danielle) ook eens ontmoeten. Met Deborah heb ik nl. ook al een aardig poosje contact!De foto's zijn niet echt heel denderend geworden. Dit mede doordat het donker was, ik de foto's dus flink heb moeten verlichten EN ik stond op een verkeerde plek. Helaas; maar toch even voor het idee...

De 1e proef was Pasteur vrij kijkerig geweest (bak was dan ook aardig versierd
) en dit resulteerde in 58%.De 2e proef ging stukken beter, vertelden zowel Marlies als Danielle (als haar opa en haar zusje
) mij. Ik vond dat er zeer goede stukken in zaten. Deze proef scoorde ze 61,03% en eindigde daarmee op een keurige 5e plaats! Ze had volgens mij een 8 voor haar pirouette 
Na die tijd nog gezellig met zijn allen in de kantine gezeten...

Omdat mijn Groups.msn het op het moment niet doet ben ik maar even geswitched naar MijnAlbum...

Foto's zijn gemaakt tijdens het losrijden, flitsen onder de proef doen we nog maar even niet.
Bandages af

Daan en Pasteur in een pirouette (goed kijken hoor...
)Als dit nu eens een goede foto was geweest qua licht
De timing met de digi van me moeder had ik ook nog niet helemaal gevonden.
Daan onthoofd, sorry meid!
en een halve Pasteur, haha"Marlies, mag ik nog even mijn proef doorlezen?"

Pasteur denkt "Wat is dit nu allemaal weer?"

Na de proef, snel een dekentje op!
Deborah was mee als groom

In de vrachtwagen

Na die tijd in de kantine. Ik onderzoek wat voor koekje ik heb
Vind dit wel een mooie foto van Danielle, alsof ze heel dromerig kijkt 
In werkelijkheid was ze de proef aan het volgen

Ik brandde mijn vinger aan de thee en knoeide daardoor (zoals je ziet
) Volgens mij heeft Danielle echt zoiets van ...

Even later morstte ze zelf mayonaise...
Maargoed het gaat om het idee... 
Madelon en Mandy die er ook waren

Verder heb ik bokkers als Wendy Fokker (en ze heeft me WEER niet gezien
) en Wesley (Navidad) nog langs zien vliegen. Ook Michelle heb ik zien rijden, helaas niet meer aan kunnen spreken. (Leuk paard Michelle
) Volgende keer beter?

Daan; ik vond het echt onwijs leuk om je weer te zien, was al veel te lang terug!
Met jou en Pasteur gaat het vast helemaal goed komen, ik vind het een hele mooie combinatie en wens jullie nog veel succes !
En je weet het he; ik kom kijken zo vaak ik kan

Deborah, ik vond het heel leuk om jou nu eindelijk ook eens te zien

*
maar vond het wel ff
die mag nog wel ff blijven
vooral de belichting is erg goed!