Ditmaal in een mintgroen setje..
Alleen was de bak nogal blub, waardoor de achterbandages al gauw groen met zwart werden
Daarom besloten om maar weer eens te gaan werken op gras om te kijken hoe het ging. Vorige keer was daar nogal wat spanning door wapperende blaadjes. Ditmaal was hij gigantisch heet en opgefokt, maar hierdoor echt superfijn te rijden. Hij was super voorwaarts en schakelen ging ook super.. We hebben wat zijgangen meegepakt en dit ging echt geweldig.. Hij loopt nog wat hoog, maar dit was ook mede door de opgefoktheid van hem.. Desondanks heb ik echt super gereden...
Eerst even in de bak losrijden
Impressie hoe groot het veld is en hoe klein wij zijn
eventjes stappen om de boel te verkennen
Travers in de verte...
Stukje wijken.. hier hebben we een poosje tegenaan gelopen omdat ik niet genoeg kracht had in m'n beenhulpen. Door heel veel overgangen en hem scherper te maken voor het been kan ik hem nu veel fijner zijwaarts zetten. Alleen mag hij hier voor het beeld wat ronder..
Tussendoor stappen en een beetje uitschuiven en zakken in de hals
Galopje, mag ook hier weer wat lager in de hals..
Overgang naar draf
Gewoon drafje.. helaas donker
Iets meer lengte en ontspanning.. Aan m'n handhouding te zien krijgt hij nog meer lengte.. Was de laatste foto op de camera dus ik vermoed dat we ook klaar waren hier.. toch wel een leuk plaatje
Wees lief met commentaar, we zijn nog een combi aan het vormen.... maar het voelt echt steeds beter aan... fijn paard

dat vind ik nou een lief compliment

vind het hem/haar erg goed staan