Maar nu was er een dressuurwedstrijd op de manege georganiseerd en ik mocht meedoen. De eigenares van Misting deed ook mee en het zou de eerste keer worden dat wij tegen elkaar reden en de 2e keer dat ik een wedstrijdje op Misting zou rijden.
Hier de foto's ik op Misting dus.
En na de proef
En met mijn moeder.
Dat was het! Het ging echt heel goed, Misting heeft nog nooit zo fijn gelopen als vandaag dus ben tevreden!
En het resultaat:
1 van beide (eigenares van 11 jaar en ik) kreeg de 7e plaats (is nog gekleurde rozet) en de andere de 8e plaats (is roze rozet) iemand het 156 en iemand had 157 punten
Maar wie had nu gewonnen
We zijn echt bijna gelijk geeindigd wat ik erg leuk vind.En wat ik nog leuker vind is......Dat de eigenares 1 punt meer had dan ik
Helemaal blij dus!
(alleen jammer genoeg net niet in de prijzen
)Het was trouwens een onderlinge wedstrijd maar ik reed dus mee bij de eigenpony's en van de 19 mensen die meededen waren er maar 4 of 5 mensen die niet officieel starten. Vind het dus toch wel goed zo'n 8e plek!

. Eigelijk blijf ik een beetje bij mijn standpunt. voor een wedstrijd ben je er eigelijk iets te groot voor. maar dit komt ook van iemand die zelf gefrustreerd is dat zij nooit op de kleintjes mag.