Er waren niet zo heel veel deelnemers, maar dat blijkt hier normaal te zijn, het gaat om een provinciale wedstrijd en gemiddel waren er 5 - 6 deelnemers per proef. Voor mezelf was het even wennen aan de houding van sommige ruiters, zelfs in de Prix Saint Georges zag je die ruiters alle kanten opgaan.
Ik heb heel wat foto's genomen, waaruit ik de beste heb geselecteerd, en met dank aan de Bokt Verkleinmachine heb ik ze kunnen uploaden.
De kwaliteit is enorm veel verslechterd door het opladen helaas....
Kijk zelf maar mee

De voorbereiding van Celina, de PRE merrie van de dochter van de eigenaar van de stal, die 1st was op niveau 3.

Celina@work (getrokken door een stalgenoot die de zoom van mijn toestel niet wist staan
)
[img]http://users.pandora.be/erik.kerkhofs/concurso%20oktober%
202004/celina@work3%5b1%5d.jpg[/img]

En diezelfde dochter met Benissera, PRE merrie, waarmee ze 2de was in dezelfde proef. Ik rij Benissera trouwens ook

Let op hoe hard ze in het zadel bonkt

Met wat bergjes op de achtergrond en de niet geheel objectieve jury.

Jammer van de voeten, ik stond helaas iemand anders te helpen dus ben de fotgraaf niet

En dan, een ander meisje van bij ons op stal aan het werk. Zij is Duits en heeft een rijke papie die voor haar 4 paarden heeft gekocht. 3 PRE hengsten en recentelijk een PRExArabier die ALLES kan (piaffe passage, hogeschooldressuur, kunstjes, ...). Zij is helaas met haar moeder vorige week uit de stal gezet. Ze had ergleuke paarden om naar te kijken,dus ikmis ze wel een beetje.
Fabuloso, mijn favoriet.

@work

En Astro, waarmee ze won. ArabxPRE
Astyro was trouwens het paard van het meisje dat altijd tegen haar won, dus ach ja, dan koop je toch gewoon het paard over
??(met rijke pappie op de achtergrond)

En Cañailla, geboren en getogen hier op stal, maar nu priv'epaard geworden van een Duits meisje.

Deel II kom eraan!!!
wauuuw geweldig mooie foto's
Geweldig