Hier zijn een paar foto's van een half jaar geleden. Mijn paard Rafiq (kleinzoon van Samber) was toen een maand onder het zadel en ook net 3 jaar. (op aanraden van de dierenarts vroeg begonnen met inrijden omdat hij al zo sterk en volwassen was en vervelend werd.... )
In het begin had hij zoals alle jonge paarden moeite met z'n balans en had de neiging te diep te willen lopen.
Ik rij nu een half jaar zo'n 3x in de week een half uur en rij regelmatig een buitenrit en hij is inmiddels al weer een stuk vooruit gegaan. Binnenkort maak ik weer nieuwe rijfoto's.
Zijn er trouwens bokkers die ook een afstammeling van Samber hebben die er met 3 jaar al klaar voor was om ingereden te worden en ook zo vreselijk bijdehand is??

mijn paard is nu 3,5 jaar en was al met 2,5 jaar ingereden ik heb hem sinds februari dit jaar en mijn paard is de zoon van Samberx Natasja en kan ook soms behoorlijk bijdehand doen
maar leert echt snel.en is een echte schat (een echte vrijdoos
)Ik ga in januari weer ondelinge wedstrijd rijden met Ursel... gewoon voor ervaring op te doen voor ons alle 2
O nee, hij heeft er 3..... Het is ook nog eens een echte clown
Mooi anky sjabrak ook 
maar misschien liggen die 'akties' wel aan de leeftijd
Ziet er ook wel netjes uit!