mijn houding is niet optimaal, kon hem ook moeilijk uitzitten hij was heel erg gespannen, maar wou ze wel even op bokt zetten, normaal heb ik ook nooit een cap op maar aangezien het weer en noem maar op dacht ik wel even verstandig te zijn. Dus normaal loopt die veel meer in de ontspanning.
ik heb 2 weken niet gereden om hem alleen ff op rust te zetten aangezien dat die de laatste tijd ontzettend veel heeft gedaan, en ik het gevoel had dat ik hem toch een beetje had overvraagt.
nou genoeg geklets nu de fotos.
Op het veld in het bos aan gekomen, een drafje.
protest foto en poging tot hoog komen.
verzamelde stap, beetje veraf, zo had ik ook niet de beste fotograaf bij me

poging tot een keer weg vliegen. trok hem net op de rem, moet en zal consuquent blijven bij hem. nou jah trekken, ik maakte een ophouding.
dit is best een mooie foto, alleen mijn handen waar gingen die heen :S
Stil staan, paar passen achterwaarts.
de achterkant kan ook mooi zijn
Poging tot standfoto, maar hij kan niet stilstaan of nou ja kan die wel maar wil die niet, probeert die me naar voren te trekken.
het lijkt dat ik heel erg scheefzit :S:S maar had het helemaal niet door :S
en les dat heb ik 2 keer in de week bij de vereniging, dus ik weet wat mijn punten zijn waar ik op moet letten.
En van dat scheef zitten zit ik normaal nooit :S in iedergeval heb er nog nooit last van gehad :S en heb 2 nieuwe beugelriemen op hetzelfde gaatje. dus snap het ff niet, zadel lag ook niet scheef :S

Vage foto's. Raar dat smaken zo kunnen verschillen? Ik vind baron echt niet mooi, vage kleur en te iel.. waarschijnlijk vind jij mijn paardje daarentegen weer te gewoon.. Snel duidelijkere foto's plaatsen!!
hij is niet wit