Wat een gave combinatie is dit he

Chantal zal er zo zelf wel commetaar bij geven
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Verder liep hij ook onwijs klote dus elke middendraf moest eruit gePERST worden hihi. Als je inzoemt op mijn gezicht op alle foto's kun je lachen...
. crossmonster schreef:maar wat ben jij op die derde aan het doen?
gaf ie daar net n bok ofzo?
wat waren je punten?
parouscha schreef:Die 1ste foto is goed gelukt, die is echt heel mooi
Laatste is ook mooi, komt hij mooi van de grond, maar hij zou geloof ik iets ronder erdoor te mogen
Taaclover"]
Zoiets heet nu afdruk en grond pakken in de middengalop![]()
[/quote]
Inderdaad![]()
[quote="Taaclover"]
Ik las in je profiel dat hij al eerder Z is geweest.
Zo te lezen dus een perfecte pony om straks een ruitertje alle kunsten te leren!
[/quote]
Ja Mazzel was toen ik hem kocht Z1 met 1 winstpunt, en hij had al 1 1/2 jaar niets gedaan haha... Het ging niet echt vanzelf, en hij loopt helaas ook niet vanzelf (wou dat het zo was!). Je moet helaas vreselijk hard op hem werken, maar hij KAN super lopen
.
[quote="Taaclover schreef:Waarom wordt hij verkocht, i.v.m. jouw leeftijd?
Moet je mijn onderschrift maar eens aanklikken
. Hij staat dus nog helemaal niet te koop, maar wij zijn hard op zoek naar een paard, en als die er is, wordt Mazzel waarschijnlijk wel verkocht. Simpelweg omdat ik verder wil bij de paarden (na 2 pony's in het Z gehad te hebben).gijsenkim schreef:kom ik weer ........... zucht. Zonder dat ik iemand persoonlijk beledig of tegen het zere been wil stoten........ maar ik vind het echt niet mooi!
Sjaantje gaf zelf al aan dat hij lastig was en dat zie je er ook duidelijk vanaf.
Helaas! Ik denk dat er veel meer in deze combinatie zit dan dat we op deze fotos kunnen zien
Nee. Dat vind ik niet.