(3 jumpings gedaan met haar, heb haar nu een jaar
).Zondagochtend om 10.15 stond ik bij Ushi, om 11.30 zijn we te voet met 4 mense van mn stal te paard vertrokken door het bos en rond 12 waren we dan ongeveer op de manege waar de jumping was (we hebben geen trailer, dus kunnen alleen naar jumpings die in de buurt zijn, en waar we naartoe kunnen wandelen met de paarden
). Daar ging mijn moeder ons inschrijven (was ter plaatse inschrijven), maar we waren pas 2 uur later ofzo aan de beurt, dus met de paarden naar een rustig plekje getrokken en broodjes gegeten terwijl de paarden aan het grazen waren.
Rond half 2 zijn we dan terug naar de manege gegaan, hebben een paar deelnemers bekenen en het parcours vanbuiten geleerd.
Dan zijn we gaan inrijden. Bij het inrijden was Ushi rustiger dan de vorige keer dat ik op die manege meedeed (toen ik 3 keer ben gevallen bij het inrijden
) maar na de hindernis stak ze haar hoofd altijd in de grond en maakte wat huppelsprongetjes.
Toen nummer 34 aan de beurt was (ik was 41) wou ik nog 1 keer het oxertje springen voor ik naar de andere bak ging, maar dat was blijkbaar niet zo een goede beslissing: na de sprong bokte Ushi en ik lag er weer eens af. Heb dan maar besloten om toch gewoon naar de andere bak te gaan, en niet nog eens daar te springen, want als ze dan weer zou bokken zou ik wss weer te bang zijn om mn parcours nog te proberen. (vorige keer heb ik me gewoon laten uitschrijven omdat ik bang was na 3 keer eraf te worden gebokt bij het inrijden
)Dus met heel erge bibberbenen kon ik dan aan mn parcours beginnen.
Ushi sprong super, ik had wel totaal geen controle over de snelheid, maar ze heeft geen enkele keer gebokt en stak haar hoofd niet in de grond, dus ik ben ervan overtuigd dat er gewoon een vloek rust op de inrijbak.
Mn basisparcours was helemaal foutloos, en dan moest ik meteen aan de barage beginnen. Ook in de barage was ik helemaal foutloos... dacht ik.
Heb blijkbaar mn parcours toch niet zo goed geleerd, want mijn laatste hindernis heb ik blijkbaar de foute hindernis gesprongen.
Was er echt van overtuigd dat ik de rode moest nemen, maar blijkbaar moest de grijze. Maarja, al bij al heel geslaagd resultaat, ben nu alleen heel boos op mezelf, anders had ik eindelijk eens een rozet. 
Het zijn 2 verschillende soorten foto's, de foto's van goede kwaliteit heeft Titsia van me genomen, de onduidelijke zijn foto's van de tv, mn moeder had gefilmd.
BASISPARCOURS

Ushi met oortjes erop richting eerste hindernis

Hindernis 1, ze weigert hier niet hoor, lijkt maar door de foto
(let op de flamingo's
)
Hindernis 2 een beetje ruim gesprongen

Hindernis 3, vind haar staart hier wel grappig

Nog 3. Dit vind ik zo een gave foto
Ushi vond het nog altijd veeeeeeeel te laag

Nummer 6 (van 4 en 5 geen foto
) Hier springt ze wel grappig
Denk dat het niet uitkwam.

7de, dit was een vreselijke sprong, ze viel net voor de hindernis effe in draf, dus kwam totaal niet meer uit.

Nog nummer 7, vond haar achterbenen hier gewoon grappig
Mijn houding is minder grappig

En weer de laatste van het basisparcours, spijtig genoeg net iets te vroeg geklikt, maar toch nog leuke foto.
BARAGE

Ushi vond deze een beetje eng en sprong te veel naar links, mn voet bleef achter de staander hangen, maar gelukkig bleef hij staan.

Ook in de barage moesten we weer langs de flamingo's

Blij de piste verlaten, had nog niet door dat ik fout gereden was
(is een franse manege, dus had het niet gehoord
)COMMENTAAR OP USHI HAAR TECHNIEK EN MIJN HOUDING ZIJN WELKOM, MITS OPBOUWEND!!

Dus enorm bedankt dat jullie allemaal zo positief zijn.