twee 3-jarigen @cavaletti

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

besita

twee 3-jarigen @cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 19:41

mijn 2 jonge merries zijn ondertussen weer een weekje en een half verder onder het zadel en lopen nu al een 4-tal dagen los zonder longe en het begint er steeds beter uit te zien .We hebben ze vandag eens laten draven over een balkje :

Afbeelding
Afbeelding
zie dat achterbeentje eens:
Afbeelding
2 achterbeentjes in de lucht
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
actief achrtbeentje voor een springertje
Afbeelding

Zo dit waren alweer de vorderingen van Unimolga en For fun ,hoop jullie binnenkort een klein sprongetje onder de man te laten zien
zo waren ze anderhalve week geleden nog te zien
[HAW] Unimolga @vrijspringen
[ITP] mijn 2 3-jarigen@zadelmak

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:43

leuke foto's
ziet er al goed uit hoor!
en leuke combi Haha!

elke_fyfel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:45

Mooie paarden Haha!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:48

Jeetje wat een natte bak !
Maar ziet er echt netjes uit, voor hoever je laatst was en nu dit al echt keurig

MiScha_lOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:49

mooie paardjes hoor..
super.. Haha!

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:57

wauw die schimmel lijkt presies op unifa die bij mij op stal staat, netjes hoor OK dan!

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:05

echt wel nat daar !!maar mooi joh

mikolaiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:14

mooie paardjes succes ermee...enne idd een actief achterbeentje:P

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 20:24

parouscha schreef:
Jeetje wat een natte bak !
Maar ziet er echt netjes uit, voor hoever je laatst was en nu dit al echt keurig

ja ,we hebben jaren terug getwijfeld om een hele goeie aan te leggen maar in de winter staan de jong beestjes erin overdag en al dat rennen en graven is natuurlijk niet ideaal voor een dure bodem .het hed nu echt wel heel de nacht gegoten hier dus vandaar Huilen maar we slepen dagelijks dus het rijgt prima ,het is nooit blubber ,het is meer alsof je rijdt aan zee OK dan! .voor jonge beesten voldoet deze bak prima ,als ze ouder zijn gaan ze toch altijd naar een springruiter
trouwens hiervan worden ze lekker hard!!

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:37

de bak ziet er mooier uit dan bij ons daar zakkken ze in weg ,

mooie paarden! braaf dat ze er metteen over gaan:D

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 20:45

t' heeft ook zo zijn voordelen ,mijn paarden springen altijd water in de ring ,zijn ze nooit bang van

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:47

Ziet er leuk uit hoor!

Pytrix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:52

mooie foto's hoor super

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:01

leuke foto's hoor! De bak is idd wel super nat! Gelukkig heb ik dat probleem nooit Haha!... hoe hard het ook heeft geregent Tong uitsteken

rainbow_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 22:54

oooh dat is echt vervelend zo'n natte bak..... Het ziet er netjes uit! succes

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:04

Ziet er goed uit.
En natte bak? Dit is pas een natte bak Haha!

Afbeelding

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:30

zonder cap op een 3jarige?!Naja moet het zelf weten!!
Wel netjes hoor!!! Die achterbeentjes gaan echt hoog!!

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:01

Dookie schreef:
Ziet er goed uit.
En natte bak? Dit is pas een natte bak Haha!

[image]

oke das een natte bak Wow!
de onze heeft nog wel modder te zien Knipoog meer plassen en zon pap modder dat ze der in zakken tot de kogel.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 15:11

leuk hoor dat het al goed gaat, ik zou alleen niet overhaasten met springen, die balkjes lopen is alleen maar goed, maar springen is nog wel erg vroeg.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 21:02

Tulandro schreef:
leuk hoor dat het al goed gaat, ik zou alleen niet overhaasten met springen, die balkjes lopen is alleen maar goed, maar springen is nog wel erg vroeg.

je hoeft niet bang te zijn hoor ,we overhaasten niets .Tegen februari moeten ze een klein parcoursje springen en dankrijgen ze weer 8 maanden volle rust tot de veulentjes er zijn !!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 12:47

Je verhaaltje komt bij mij ook een beetje overmoedig over.
Vandaag voor het eerst balkjes gedraaft met je drie jarige (zonder paardrijkleding aan op de foto's en zonder cap op een driejarige, net alsof je gewoon impulsief hebt bedacht even wat te gaan doen met je paardje maar er verder geen tijd in wil steken) en dan nu al noemen dat je binnekort je eerste sprongetje hier op bokt wil gaan neerzetten..

Maar om eerlijk te zijn zijn foto's enzo maar momentopnames en die vertellen lang niet het hele verhaal. Dus laten we er maar vanuit gaan dat het wel goed zit.

In ieder geval zijn die foto's met de rare achterbeentjes enzo wel heel leuk om te zien!!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 15:36

Bienotje schreef:
Je verhaaltje komt bij mij ook een beetje overmoedig over.
Vandaag voor het eerst balkjes gedraaft met je drie jarige (zonder paardrijkleding aan op de foto's en zonder cap op een driejarige, net alsof je gewoon impulsief hebt bedacht even wat te gaan doen met je paardje maar er verder geen tijd in wil steken) en dan nu al noemen dat je binnekort je eerste sprongetje hier op bokt wil gaan neerzetten..

Maar om eerlijk te zijn zijn foto's enzo maar momentopnames en die vertellen lang niet het hele verhaal. Dus laten we er maar vanuit gaan dat het wel goed zit.

In ieder geval zijn die foto's met de rare achterbeentjes enzo wel heel leuk om te zien!!

ik zie eigenlijk niet in waarom je mij hier zo moet aanvallen .Ik rijdt mijn paarden niet zelf in dus ik ben het niet op de foto .Dat deze persoon geen cap aanheeft kan ik niets aan doen hoor , ze heeft wel een jodpur aan en rijboots dus die opmerking is niet terecht .trowens van een ouder paard kan je ook vallen en die kunnen ook steigeren en bokken daar zie ik dus geen verschil in .trouwens ik plan niet zo van vaandaag gaan we dit en dat doen .het meisje was aan het inrijden (15 min per dag ) en we hebben gewoon aan het eind eens een balkje op de grond gelegd ,zie niet wat daar zo impulsief aan is .Verder je opmerking van geen tijd willen insteken waar slaat dat op zeg .Ik heb een drukke zaak thuis en de paarden (7 in totaal) staan ook aan huis ,voor ik s'morgens werk zijn al mijn stallen al gemest en gestrooit ,zijn de hoeven uitgekrabt,hooi gegeven enz .sommigen gaan de wei in .Onder de middag mestballen verwijderen en vegen .s'avonds paarden verzorgen enzovoort .Ben echt proffesioneel bezig met de paardjes .heb deze al sinds ze veulen zijn en ze zijn netjes opgevoed .de paarden zijn in april al eens net zadelmak gemaakt dan rust ,nu hebben we 1 1/2 maand terug de draad opgepakt
vindt niet dat na die tijd eens over een balkje draven een moord is zeg aub .Op vele plaatsen rijden ze met een paard wat met moeite kan wenden omdat ie nog niet lang zadelmak is al een heel parcours uit .Of geloof je soms niet dat ze pas 3 zijn ofzo

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 15:50

als de schimmel nou nooit lichter zou worden had je 'm langs mogen brengen Tong uitsteken

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 15:58

Ik vind de donkere het mooist! Leuke paarden zeg, en inderdaad, dat achterbeentje belooft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:27

leuke combi....maar zou je er niet eens aan denken als je jonge paarden berijd een cap op te doen misschien....cavaletti lopen is voor hun iets totaal nieuws dus ze kunnen makkelijk schikken of wegschieten..dus waar is je cap?